Μια κομμώτρια βρίσκει τον δρόμο της επιστροφής στην ακεραιότητα (II)

2020-03-16

Επιστρέφω στις παλιές μου συνήθειες και συνειδητοποιώ πόσο βαθιά με έχει διαφθείρει ο Σατανάς

Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα έτσι, άρχιζα να πιστεύω ότι ασκούσα τις επιχειρηματικές δραστηριότητές μου σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Θεού και ότι είχα ήδη γίνει ένα τίμιο άτομο. Όταν όμως αντιμετώπισα τον πειρασμό των μεγαλύτερων κερδών, επέστρεψα στις παλιές μου συνήθειες ...

Ένα απόγευμα, ήλθαν πέντε γυναίκες στο κομμωτήριο. Είχαν μόλις επιστρέψει από ταξίδι και είχαν ακούσει από τον ταξιτζή τους ότι ήμουν καλή κομμώτρια, ήλθαν λοιπόν αμέσως. Μία από αυτές είπε ευθέως: «Τα χρήματα δεν είναι θέμα, αρκεί να μας κάνεις καλές περμανάντ!» Ακούγοντάς τη να το λέει αυτό, σκέφτηκα: «Όλες φαίνονται αρκετά ευκατάστατες. Εφόσον τους αρέσει ο τρόπος που θα φτιάξω τα μαλλιά τους, δεν θα είναι πρόβλημα εάν ζητήσω λίγο περισσότερα χρήματα. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αρνηθώ να βάλω χρήματα στην τσέπη μου». Τότε όμως το σκέφτηκα καλύτερα. «Δεν είναι απάτη πάλι; Όταν όμως τις βάλεις και τις πέντε μαζί, δεν είναι μικρό το ποσό. Τέτοια ευκαιρία δεν παρουσιάζεται πολύ συχνά! Εκτός αυτού, δεν νοιάζονται για μικροποσά, οπότε θα κάνω μια εξαίρεση μόνο γι' αυτήν τη φορά και θα χρεώσω λίγο περισσότερο. Ο Θεός δεν θα με κατηγορήσει γι' αυτό». Αφού τελείωσα τις περμανάντ τους, είδα ότι ήταν όλες πραγματικά ευχαριστημένες, φούσκωσα λοιπόν την αμοιβή των 160 γιουάν φτάνοντάς τη στα 260, και δεν είπαν λέξη. Κέρδισα 500 γιουάν επιπλέον με αυτόν τον τρόπο - ήμουν ενθουσιασμένη.

Όμως εκείνο το βράδυ στο κρεβάτι, στριφογύριζα και δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Αισθανόμουν πραγματικά αναστατωμένη και δεν ήξερα γιατί, γονάτισα λοιπόν για να προσευχηθώ. Ενώ προσευχόμουν, μου πέρασε ξαφνικά από το μυαλό ότι είχα πει ψέματα εκείνη την ημέρα, και ξαφνικά ένιωσα έναν πόνο στην καρδιά σαν να την είχε τρυπήσει μαχαίρι. Ένιωσα ότι ήμουν πραγματικός απατεώνας, ότι μπορούσα να εξαναγκάσω τον εαυτό μου να είμαι ειλικρινής όταν διακυβεύονταν μικρά κέρδη, όταν όμως ερχόμουν αντιμέτωπη με μεγαλύτερο κέρδος, υποχωρούσα. Ήξερα ότι κάτι τέτοιο δεν ήταν σύμφωνο με το θέλημα του Θεού, όμως και πάλι έλεγα ψέματα και εξαπατούσα. Δεν διέπραττα έτσι συνειδητά παράβαση; Όταν τα σκέφτηκα και τα συνειδητοποίησα όλα αυτά, μετάνιωσα για τις ενέργειές μου και προσευχήθηκα με δάκρυα στον Θεό. «Θεέ μου, μπροστά σε ένα μεγάλο κέρδος, αν και μου ήταν σαφή τα λόγια Σου, και πάλι δεν τα έκανα πράξη. Δεν μπορώ να είμαι, φαίνεται, ειλικρινής - είναι απογοητευτικό. Θεέ μου, δεν θέλω να παραβιάζω τις απαιτήσεις Σου με ψέματα και απάτες, γιατί όμως δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό των χρημάτων; Θεέ μου, Σε παρακαλώ να με καθοδηγήσεις για να καταλάβω αυτήν την πτυχή της αλήθειας».

Αναζήτησα απαντήσεις στον λόγο του Θεού: «Το ρητό "το χρήμα κινεί τον κόσμο" είναι η φιλοσοφία του Σατανά και επικρατεί σ' ολόκληρη την ανθρωπότητα, σε κάθε ανθρώπινη κοινωνία. Μπορείτε να πείτε ότι είναι μια τάση, επειδή αυτό έχει ενσταλαχτεί στην καρδιά του καθενός, και έχει τώρα εδραιωθεί στην καρδιά τους. Οι άνθρωποι ξεκίνησαν από το να μην πιστεύουν σ' αυτό το ρητό, μέχρι να φτάσουν σταδιακά να το συνηθίσουν, σε σημείο που όταν ήρθαν σε επαφή με την πραγματική ζωή, να το εγκρίνουν νοερά, στη συνέχεια αναγνώρισαν την ύπαρξη και, τελικά, έβαλαν τη δική τους σφραγίδα στην έγκρισή του. Δεν είναι η διαδικασία με την οποία διαφθείρει ο Σατανάς τους ανθρώπους;» (από «Ο ίδιος ο Θεός, ο μοναδικός Ε'»). «Οι άνθρωποι στο παρελθόν διενεργούσαν τις επιχειρηματικές δραστηριότητές τους με τρόπο που δεν εξαπατούσαν ούτε τους ηλικιωμένους ούτε τους νέους, και πουλούσαν τα αγαθά τους στην ίδια τιμή, ανεξάρτητα από το ποιος ήταν ο αγοραστής. Είναι αυτό μια ένδειξη συνείδησης και ανθρώπινης φύσης, η οποία δεν εκφράζεται εδώ; Όταν οι άνθρωποι είχαν αυτού του είδους τα πιστεύω κατά τη διενέργεια των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τους, δείχνει ότι είχαν ακόμα κάποια συνείδηση, κάποια ανθρώπινη φύση εκείνον τον καιρό. Όμως, με την απαίτηση τους για όλο και περισσότερα χρήματα, οι άνθρωποι, εν αγνοία τους, έχουν φτάσει στο σημείο να αγαπούν τα χρήματα, να αγαπούν το κέρδος και να αγαπούν τις απολαύσεις ολοένα πιο πολύ. Οπότε, οι άνθρωποι δίνουν πλέον μεγαλύτερη σημασία στο χρήμα; Όταν οι άνθρωποι δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο χρήμα, χωρίς να το καταλαβαίνουν, αμελούν την υπόληψή τους, το κύρος, το γόητρο και την ακεραιότητά τους, έτσι δεν είναι; Όταν ασχολείσαι με επιχειρηματικές δραστηριότητες, βλέπεις άλλους να χρησιμοποιούν διάφορα μέσα, προκειμένου να εξαπατούν τους ανθρώπους και να πλουτίζουν. Παρόλο που τα χρήματα που αποκτούν προέρχονται από παράνομες δραστηριότητες, αυτοί γίνονται όλο και πιο πλούσιοι. Εμπλέκονται στον ίδιο τύπο επιχειρηματικής δραστηριότητας, αλλά όλη η οικογένειά τους απολαμβάνει τη ζωή περισσότερο από εσένα, κι εσύ νιώθεις άσχημα και λες: "Γιατί δεν μπορώ να το κάνω εγώ αυτό; Γιατί δεν μπορώ να κερδίζω όσα κερδίζουν αυτοί; Πρέπει να βρω έναν τρόπο για να κερδίζω περισσότερα χρήματα, να κάνω την επιχείρησή μου να πηγαίνει καλά". Έτσι, αρχίζεις και το σκέφτεσαι σοβαρά. [...] Στη συνέχεια, αφότου ο άνθρωπος μολυνθεί από τη συνήθεια της εξαπάτησης, γίνεται το ίδιο με κάποιον που είναι μπλεγμένος με τον τζόγο και γίνεται τζογαδόρος. Εν αγνοία του, εγκρίνει αυτήν τη δόλια συμπεριφορά και την αποδέχεται. Εν αγνοία του, εκλαμβάνει την εξαπάτηση ως μια θεμιτή εμπορική συμπεριφορά και ως το πιο χρήσιμο μέσο για την επιβίωση και τη ζωή του. Πιστεύει ότι μέσω της εξαπάτησης θα πλουτίσει γρήγορα. Στην αρχή αυτής την διαδικασίας, οι άνθρωποι δεν μπορούν να αποδεχθούν τέτοιου είδους συμπεριφορές, περιφρονούν τέτοιου είδους συμπεριφορές και αυτού του είδους τους τρόπους, αλλά μετά πειραματίζονται με αυτήν τη συμπεριφορά, προσωπικά, και τη δοκιμάζουν με τον δικό τους τρόπο, και οι καρδιές τους αρχίζουν σταδιακά να μεταμορφώνονται. Τι είναι λοιπόν αυτή η μεταμόρφωση; Είναι η έγκριση και η παραδοχή αυτής της τάσης, μια παραδοχή και έγκριση αυτών των ιδεών που σου έχουν ενσταλαχτεί μέσα από τις κοινωνικές τάσεις. Εν αγνοία σου, νιώθεις ότι αν δεν εξαπατήσεις τους άλλους κατά τις επιχειρηματικές δραστηριότητές σου, θα υποστείς οικονομικές απώλειες, και ότι αν δεν εξαπατήσεις, τότε θα χάσεις κάτι. Χωρίς να το καταλαβαίνεις, η εξαπάτηση γίνεται η ίδια σου η ψυχή, το στήριγμά σου, και γίνεται ένα είδος συμπεριφοράς που συνιστά έναν απολύτως αναγκαίο κανόνα για τη ζωή σου. Αφότου ο άνθρωπος αποδεχθεί αυτήν τη συμπεριφορά και αυτόν τον τρόπο σκέψης, η καρδιά του δεν υπόκειται σε κάποια αλλαγή; Η καρδιά σου έχει αλλάξει, άρα έχει αλλάξει και η ακεραιότητά σου; Έχει αλλάξει η ανθρώπινη φύση σου; Έχει αλλάξει η συνείδησή σου; (Ναι.)Ολόκληρο το είναι του ανθρώπου υπόκειται μια ποιοτική αλλαγή, από την καρδιά μέχρι τις σκέψεις του, σε τέτοιον βαθμό που αλλάζει μέσα-έξω. Αυτή η αλλαγή σε απομακρύνει ολοένα περισσότερο από τον Θεό, και συμβαδίζεις ολοένα περισσότερο με τον Σατανά, γίνεσαι όλο και πιο όμοιος με αυτόν». (από «Ο ίδιος ο Θεός, ο μοναδικός ΣΤ'»).

Ο λόγος του Θεού αποκαλύπτει πλήρως την αλήθεια της διαφθοράς μας από τον Σατανά. Στο παρελθόν, η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων διεξήγε τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες με ακεραιότητα, διατηρώντας την πεποίθηση τού να μην εξαπατά κανέναν, ανεξάρτητα από το ποιος ήταν, και πουλώντας τα πάντα σε σταθερή τιμή. Βασίζονταν στη συνείδησή τους στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα. Όμως, με τον πειρασμό και τη διαφθορά του Σατανά, σατανικές φιλοσοφίες όπως «Το χρήμα προηγείται,» «Τα χρήματα δεν είναι το παν, αλλά χωρίς αυτά, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα,» και «Τα χρήματα κάνουν τον κόσμο να γυρίζει» έχουν ριζώσει βαθιά στην καρδιά των ανθρώπων και έχουν γίνει η βάση της επιβίωσής τους. Από τη στιγμή που θα αποδεχθούν μια τέτοιου είδους προοπτική, οι άνθρωποι βλέπουν τα χρήματα να είναι πάνω από το καθετί και πιστεύουν ότι το να έχουν πολλά είναι ο μόνος τρόπος να απολαύσουν μια σπουδαία υλική ζωή, καθώς και να τους ζηλεύουν και να τους θαυμάζουν οι άλλοι. Όμως, χωρίς χρήματα, απλά δεν μπορείς να εδραιωθείς ή να ζήσεις σε αυτήν την κοινωνία: αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλοι εκθειάζουν το χρήμα. Όλο και λιγότεροι άνθρωποι είναι διατεθειμένοι να υπηρετούν ευσυνείδητα την επιχείρησή τους κάθε μέρα και να κερδίζουν χρήματα μόνο βάσει συνείδησης, αρχίζουν, λοιπόν, να χρησιμοποιούν κάθε είδους άλλες τακτικές. Λένε ψέματα και εξαπατούν για να κερδοσκοπήσουν και γίνονται έτσι όλο και πιο εγωιστές, αχρείοι, ύπουλοι, δόλιοι, άπληστοι και κακοί. Χάνουν τη συνείδηση, τη λογική, τον χαρακτήρα και την αξιοπρέπεια που θα πρέπει να έχει ένα σωστό άτομο και εγκαταλείπουν τις αρχές του χρηστού ανθρώπου. Με αυτόν τον τρόπο, ο Σατανάς τούς οδηγεί, βήμα προς βήμα, σε μια άβυσσο εξαχρείωσης, και απομακρύνονται όλο και περισσότερο από τον Θεό. Και εμένα με έβαλε σε πειρασμό και με διέφθειρε ο Σατανάς με αυτόν τον τρόπο, εγκαταλείποντας σταδιακά τα βασικά χαρακτηριστικά του καλού ανθρώπου. Σκέφτηκα το παρελθόν, όταν είχα μόλις ξεκινήσει την επιχείρησή μου, τότε που στηριζόμουν στη συνείδησή μου και λειτουργούσα με ακεραιότητα, από τότε όμως που αρρώστησε η μητέρα μου και είχα πάρα πολλά ιατρικά έξοδα να πληρώσω, άρχισα να αισθάνομαι ότι το να μην έχεις χρήματα είναι πραγματική ταλαιπωρία. Με την προτροπή της φίλης μου κι εκείνης της κομμώτριας, άρχισα κι εγώ να ακολουθώ τις κακές τάσεις της κοινωνίας. Άρχισα να βασίζομαι στο ψέμα και την εξαπάτηση, και μολονότι κέρδισα κάποια χρήματα, τα χρέη αποπληρώθηκαν και είχα μια πραγματικά άνετη ζωή, δεν βίωνα καμία ευτυχία. Αντίθετα, αισθανόμουν ακόμη μεγαλύτερο κενό και πόνο και συχνά ένιωθα πραγματικά ένοχη. Αφού κέρδισα την πίστη μου μέσω συναθροίσεων με αδελφούς και αδελφές, και διαβάζοντας τον λόγο του Θεού, κατάλαβα τελικά ότι ο Θεός αγαπά τους έντιμους ανθρώπους και απεχθάνεται τους δόλιους που ψεύδονται και εξαπατούν, κι έτσι αποφάσισα να είμαι ειλικρινής σύμφωνα με τον λόγο του Θεού. Ωστόσο, όταν αντιμετώπιζα τον πειρασμό ενός μεγάλου χρηματικού ποσού, δεν μπορούσα να κάνω πράξη την αλήθεια, αν και τη γνώριζα απόλυτα. Απλά, δεν μπορούσα να μην είμαι και πάλι ανέντιμη. Μόνο μέσω των όσων αποκαλύπτονται στον λόγο του Θεού συνειδητοποίησα ότι το να ζει κανείς με σατανικές φιλοσοφίες και αρχές ήταν η ρίζα της αδυναμίας να κάνει πράξη τον λόγο του Θεού. Μετά από αυτήν την εμπειρία, βίωσα πραγματικά σε βάθος πόσο βαθιά είναι ριζωμένες στην καρδιά μου αυτές οι σατανικές φιλοσοφίες και αρχές και ότι με έκαναν απίστευτα εγωίστρια, αχρεία και ιδιοτελή. Ήμουν ικανή να απαρνηθώ την αλήθεια και την ηθική απλά και μόνο για να κερδίζω κάποια χρήματα και, παρότι μου ήταν σαφής η αλήθεια, εγώ εσκεμμένα αμάρταινα και πήγαινα ενάντια στον Θεό. Συνειδητοποίησα ότι οι σατανικές φιλοσοφίες και αρχές δεν κάνουν τίποτε άλλο παρά να διαφθείρουν και να βλάπτουν την ανθρωπότητα, ότι είναι όλες αρνητικές και μπορούν μόνο να μας οδηγήσουν να κάνουμε το κακό και να αντιστεκόμαστε στον Θεό. Εάν ζήσω με αυτές τις αρχές και συνεχίσω να λέω ψέματα και να εξαπατώ προς όφελός μου, απλώς θα απομακρύνομαι όλο και περισσότερο από τις απαιτήσεις και τα πρότυπα του Θεού και, τελικά, θα χάσω την ευκαιρία μου για τη σωτηρία του Θεού. Αφού τα συνειδητοποίησα όλα αυτά, πρόσπεσα να προσευχηθώ ενώπιον του Θεού: «Θεέ μου, έκανα λάθος! Ξέρω ότι ζητάς από εμάς να είμαστε ειλικρινείς και ήμουν σε θέση να το κάνω αυτό όταν αντιμετώπιζα μικρό κέρδος, μόλις όμως ερχόμουν αντιμέτωπη με ένα μεγάλο κέρδος, επέλεγα και πάλι να πω ψέματα και να εξαπατήσω. Διαπίστωσα ότι με έχει πραγματικά δηλητηριάσει βαθιά η σατανική αντίληψη ότι "Τα χρήματα κάνουν τον κόσμο να γυρίζει" και δεν μπορώ να κάνω με συνέπεια τα λόγια Σου πράξη και να βιώσω την κανονική ανθρώπινη φύση. Θεέ μου, έχω διαπιστώσει πόσο βαθιά με έχει διαφθείρει ο Σατανάς, ότι είμαι πολύ δόλια και απείθαρχη. Θεέ μου, θέλω να μετανοήσω ενώπιόν Σου και Σε παρακαλώ να με καθοδηγήσεις να ξεφύγω από τα δεσμά της φιλοσοφίας και των αρχών του Σατανά, ώστε να μπορέσω να κάνω πράξη την αλήθεια, να είμαι καλός άνθρωπος και να βιώσω την κανονική ανθρώπινη φύση. Αμήν!»

Γίνομαι ειλικρινής, η καρδιά μου αισθάνεται ελεύθερη

Στη συνέχεια, είδα το παρακάτω χωρίο του λόγου του Θεού: «Η βασιλεία Μου χρειάζεται εκείνους που είναι έντιμοι, όχι υποκριτικοί και δόλιοι. Οι ειλικρινείς και οι έντιμοι άνθρωποι, δεν είναι μη δημοφιλείς στον κόσμο; Εγώ είμαι ακριβώς το αντίθετο. Είναι αποδεκτό να έρχονται σ' Εμένα οι έντιμοι άνθρωποι· βρίσκω ευχαρίστηση σ' αυτό το είδος ανθρώπου και επίσης χρειάζομαι αυτό το είδος ανθρώπου. Αυτή ακριβώς είναι η δικαιοσύνη Μου». («Κεφάλαιο 33» από «Ομιλίες του Χριστού στην αρχή»). Κατάλαβα από τον λόγο του Θεού ότι είναι πιστός και δίκαιος και δεν επιτρέπει σε όσους λένε ψέματα συχνά και σκαρώνουν κόλπα να εισέλθουν στη βασιλεία Του. Μόνο όσοι κάνουν πράξη την αλήθεια και είναι ειλικρινείς μπορούν να επιτύχουν τη σωτηρία του Θεού και να εισέλθουν στη βασιλεία Του. Αυτό καθορίζεται από τη δίκαιη διάθεση του Θεού. Η καρδιά των τίμιων ανθρώπων είναι απαλλαγμένη από δόλο και απάτες. Δεν έχουν ανάγκη να στύβουν το μυαλό τους για να βρουν ένα ακόμη μεγαλύτερο ψέμα προκειμένου να καλύψουν το ψέμα που είπαν αρχικά, και σίγουρα δεν ζουν σε τεντωμένο σκοινί, φοβούμενοι ότι κάποιος θα τους εκθέσει για ένα ψέμα που είπαν. Δεν υπάρχει σκοτάδι στις καρδιές των ειλικρινών ανθρώπων, ούτε και πόνος. Οι άλλοι μπορούν να βασίζονται στα όσα λένε, είναι ειλικρινείς, ανοικτοί και υπεράνω κάθε υποψίας. Μόνο αυτοί βιώνουν την ομοιότητα ενός αληθινού ανθρώπου. Τότε συνειδητοποίησα πόσο σημαντικό, πόσο πολύτιμο είναι να είναι κανείς τίμιος. Δόξα τω Θεώ! Αφού κατανόησα αυτά τα πράγματα, είχα ακόμη περισσότερα κίνητρα να επιδιώκω να είμαι ειλικρινής, γι' αυτό και πήρα την απόφαση να το κάνω το δίχως άλλο.

Την επόμενη μέρα γύρω στο μεσημέρι, ενόσω έκοβα τα μαλλιά κάποιας, μπήκε μουτρωμένη η γυναίκα στην οποία είχα συστήσει τη θεραπεία πάχυνσης της τρίχας για τον προηγούμενο μήνα. Σκέφτηκα: «Μάλλον θα κάνει κάποια φασαρία. Τι θα γίνει εάν πει ότι το προϊόν δεν ήταν καλό και το ακούσουν κι άλλες πελάτισσες; Δεν θα έχει αυτό αντίκτυπο στην επιχείρησή μου; Τι μπορώ να κάνω για να την ξεφορτωθώ;» Ενόσω προσπαθούσα να σκαρφιστώ το πώς θα την αντιμετωπίσω, σκέφτηκα τον λόγο του Θεού που μόλις είχα διαβάσει. Συνειδητοποίησα ότι εάν συνέχιζα να σκαρώνω κόλπα και να εξαπατώ ανθρώπους για χάρη του δικού μου συμφέροντος, αυτό, απλά, θα προκαλούσε την απέχθεια του Θεού. Θα έπρεπε να είμαι ειλικρινής άνθρωπος που τον αγαπά ο Θεός. Δεν μπορούσα πλέον να λέω ψέματα, ούτε να εξαπατώ, και ανεξάρτητα από το τι είχε να πει η γυναίκα αυτή και ανεξάρτητα από το τι σκέφτονταν οι άλλες πελάτισσες για μένα, έπρεπε να είμαι ειλικρινής και να ασχοληθώ σωστά με το παράπονό της. Ενόσω μου περνούσαν αυτά από το μυαλό, την άκουσα να λέει θυμωμένα: «Δεν είπες ότι θα βγάλω καινούρια μαλλιά με αυτήν τη θεραπεία πάχυνσης της τρίχας; Δεν έχω βγάλει ούτε μια καινούρια τρίχα. Με κορόιδευες, έτσι δεν είναι;» Ενώ επικαλούμουν την καθοδήγηση του Θεού που θα με βοηθούσε να πω την αλήθεια, της είπα με ειλικρίνεια: «Ορισμένοι πελάτες έχουν πει ότι αυτό το προϊόν είναι κάπως αποτελεσματικό, και άλλοι έχουν πει ότι δεν είναι. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει η ίδια, συνεπώς δεν έχω άποψη. Εάν αισθάνεστε ότι δεν κάνει κάτι, τότε μην το χρησιμοποιήσετε άλλο κι εγώ θα σας επιστρέψω τα χρήματά σας». Ακούγοντάς με να το λέω αυτό, ουσιαστικά δεν ήταν πια θυμωμένη και είπε με χαμόγελο: «Ήθελα απλώς να γνωρίζω την αλήθεια του ζητήματος. Δεδομένου ότι είσαι πρόθυμη να είσαι ειλικρινής, δεν υπάρχει ανάγκη επιστροφής χρημάτων. Και πάλι όμως, αν και τα μαλλιά μου δεν είναι καθόλου παχύτερα χρησιμοποιώντας αυτό το προϊόν, είναι μαλακότερα και πιο λαμπερά από πριν».

Μόλις έφυγε, σκέφτηκα τι είχε μόλις συμβεί και ένιωσα ότι με το να κάνεις πράξη την αλήθεια και να είσαι τίμιος, όχι μόνο κερδίζεις τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη των άλλων, αλλά και σου προσφέρεται εσωτερική ειρήνη και ηρεμία, κάτι το οποίο μου δίνει την ευκαιρία να ζήσω με αξιοπρέπεια και χαρακτήρα. Εγώ προσωπικά βίωσα τι θησαυρός είναι να κάνεις πράξη τον λόγο του Θεού. Από εκείνη τη στιγμή, άρχισα να διαβάζω διαρκώς τον λόγο του Θεού καθημερινά και να εστιάζω στην αναζήτηση του θελήματός Του σε όλα τα πράγματα που συναντούσα στη ζωή μου, είτε μεγάλα είτε μικρά. Άρχισα να εγκαταλείπω συνειδητά τη δόλια διάθεσή μου και δεν έλεγα πλέον ψέματα, ούτε εξαπατούσα για χάρη του χρήματος. Αντίθετα, άρχισα να εργάζομαι σκληρά για να είμαι ειλικρινής, αξιόπιστος άνθρωπος, σύμφωνα με τα όσα απαιτεί ο Θεός. Η καρδιά μου αισθανόταν όλο και πιο ελεύθερη και ελαφριά και κέρδισα ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο να είμαι ειλικρινής άνθρωπος.

Κάνω τίμια τις δουλειές μου και είμαι ευτυχισμένη

Μία μέρα ήρθε στο κομμωτήριό μου μια πελάτης που ήθελε περμανάντ. Στο παρελθόν, θα έκανα χωρίς αμφιβολία ό, τι μου ζητούσε γιατί θα μπορούσα να κερδίσω περισσότερα χρήματα από αυτό το είδος περιποίησης, συν το ότι ήταν γρήγορη και εύκολη. Αν και στο τέλος δεν θα φαινόταν ωραία, ήταν το χτένισμα που ήθελε η πελάτης κι έτσι δεν μπορούσε να με κατηγορήσει. Είδα όμως ότι αυτή η πελάτης είχε πραγματικά χοντρή τρίχα, ήταν μάλλον κοντή και δεν ήταν πολύ λεπτή, ήμουν λοιπόν σίγουρη ότι τα κατσαρά μαλλιά δεν θα της πήγαιναν. Ισιώνοντάς τα θα φαίνονταν σίγουρα πολύ καλύτερα από ό, τι η περμανάντ, όμως τα ίσιωμα των μαλλιών όχι μόνο χρειάζεται περισσότερο χρόνο, αλλά και δεν μπορούσα να το χρεώσω τόσο πολύ. Επιπλέον, αν δεν της άρεσε, θα έκανε φασαρία. Τη στιγμή ακριβώς που ήμουν μπλεγμένη σε αυτό το δίλημμα, σκέφτηκα τον λόγο του Θεού: «Αλλ' ας ήναι ο λόγος σας Ναι ναι, Ου, ού· το δε πλειότερον τούτων είναι εκ του πονηρού». (Ματθ. 5:37). Είναι αλήθεια. Ο Θεός αγαπά τους έντιμους ανθρώπους και απαιτεί να λέμε ό, τι έχουμε πραγματικά στην καρδιά μας. Εκτός αυτού, ασκώ την κομμωτική και είμαι επιφορτισμένη να προσφέρω περισσότερη ομορφιά σε κάθε έναν πελάτη ξεχωριστά. Για την πελάτη που θα κάνει περμανάντ, το άσχημο είναι άσχημο και το όμορφο είναι όμορφο, και ακόμα κι αν δεν κέρδιζα πολλά λεφτά εκείνη την ημέρα, έπρεπε και πάλι να είμαι ειλικρινής και ευθύς. Της είπα λοιπόν πολύ ειλικρινά: «Κυρία μου, έχετε πολλά μαλλιά και πραγματικά χοντρή τρίχα. Αν κάνετε περμανάντ, θα μοιάζει με έκρηξη. Δεν θα φαίνεται και πολύ καλή και θα είναι δύσκολο να τη διαχειριστείτε. Σας συνιστώ να μην κάνετε περμανάντ. Σας συνιστώ να τα αραιώσουμε λίγο και να τα ισιώσουμε - θα φαίνονται λίγο καλύτερα από την περμανάντ». Προς έκπληξή μου, όχι μόνο δεν αναστατώθηκε, αλλά και αποδέχτηκε με χαρά την πρότασή μου και είπε: «Πήγα σε αρκετά άλλα κομμωτήρια προτού έλθω εδώ και όλοι οι άλλοι κομμωτές είπαν ότι η περμανάντ θα μου πηγαίνει, και μάλιστα με πίεζαν να κάνω. Εγώ προσωπικά αισθανόμουν ότι τα μαλλιά μου είναι πάρα πολύ χοντρά και δεν θα φαίνονταν καλά με την περμανάντ, απλώς όμως δεν μπορούσα να αποφασίσω. Τότε μια φίλη μου είπε ότι είσαι πολύ καλή στα μαλλιά, είσαι ειλικρινής και οικονομικά προσιτή, γι' αυτό και έψαξα ειδικά εσένα. Αποδεικνύεται ότι είσαι ακριβώς όπως είπε η φίλη μου. Δεν υπάρχουν πια πολλοί καλοί επιχειρηματίες σαν εσένα!» Ακούγοντάς τη να το λέει αυτό, αισθάνθηκα ταυτόχρονα ενθουσιασμό αλλά και ντροπή, σκεπτόμενη το πώς είχα εξαπατήσει και κοροϊδέψει ανθρώπους στο παρελθόν μόνο και μόνο για να κερδίσω λίγο περισσότερα χρήματα. Το γεγονός ότι ήμουν σε θέση να πω κάτι ειλικρινές, χωρίς να δεσμεύομαι από τη σκέψη των χρημάτων, οφείλετο εξ ολοκλήρου στη δύναμη και το θάρρος που μου έδωσε ο Παντοδύναμος Θεός. Ήταν ο καρπός του λόγου του Θεού μέσα μου, εγώ προσωπικά δεν είχα τίποτα να καυχηθώ. Δόξα τω Θεώ!

Ένα Σαββατοκύριακο ήλθε στο κομμωτήριο η μεγαλύτερη αδελφή μου να λούσει τα μαλλιά της και έτυχε εκείνη τη στιγμή να έλθει μια άλλη πελάτης να βάψει τα δικά της. Όταν κοίταξα τα μαλλιά της, της είπα ειλικρινά: «Τα μαλλιά σας είναι πολύ πρόσφατα βαμμένα και σε πολύ ωραίο χρώμα. Νομίζω ότι θα πρέπει να περιμένετε λίγο πριν τα ξαναβάψετε. Οι βαφές περιέχουν κάθε είδους χημικά και το να βάφετε τα μαλλιά σας συχνά δεν είναι μόνο κακό για την υγεία σας, αλλά και για τα ίδια τα μαλλιά». Η πελάτης απάντησε με κάποια έκπληξη: «Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν εσάς που ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα στη σημερινή κοινωνία! Δεν είναι παράξενο το ότι έχετε τόσους πολλούς πελάτες - με τόσο καλό χαρακτήρα, προφανώς θα έχετε μια επιτυχημένη επιχείρηση!» Αφού έφυγε, η αδελφή μου με κοίταξε με αστείο ύφος και είπε: «Έχεις πυρετό ή κάτι τέτοιο; Αυτά τα χρήματα ήταν ουσιαστικά στα χέρια σου, αλλά δεν τα πήρες. Πώς θα κερδίζεις κάτι με αυτόν τον τρόπο;» Ήξερα ότι αυτό ήταν ένα από τα τεχνάσματα του Σατανά και ότι ο Θεός χρησιμοποιεί κι Εκείνος τέτοιου είδους πράγματα για να ελέγξει αν είμαι πρόθυμη να κάνω πράξη την αλήθεια και να είμαι ειλικρινής. Την αντέκρουσα λέγοντας: «Ξέρεις, δεν είμαστε μόνο επιχειρηματίες, είμαστε και άνθρωποι. Εάν δεν μπορούμε να είμαστε καλοί άνθρωποι, πώς θα μπορούσαμε να είμαστε καλοί επιχειρηματίες; Το να μην σταματάς μπροστά σε τίποτα για να κερδίσεις χρήματα, θα τα κάνει να έλθουν γρήγορα, τι γίνεται όμως μακροπρόθεσμα; Θα προτιμούσα να τηρώ την επαγγελματική μου δεοντολογία και να έχω κάποια ακεραιότητα. Μπορώ να είμαι ήρεμη και ήσυχη μόνον εάν κερδίζω περισσότερα για τη συνείδησή μου». Η αδελφή μου χαμογέλασε και είπε: «Δεν ήταν καθόλου αυτή η προσέγγισή σου για το πώς να κάνεις δουλειές στο παρελθόν. Έχεις πραγματικά αλλάξει. Έχεις πραγματικά αλλάξει!» Απάντησα με χαρά: «Χάρη στον Θεό! Ο λόγος του Θεού με άλλαξε».

Μετά από αυτό, συνέχισαν να έρχονται όλο και περισσότεροι πελάτες στο κομμωτήριό μου - κάθε μέρα ήταν πολύ γεμάτο. Πολλούς από αυτούς τους είχε παραπέμψει κάποιος άλλος. Η επιχείρησή μου μεγάλωνε καθημερινά και το κομμωτήριό μου είναι πλέον το καλύτερο στον δρόμο.

Σκέφτηκα ξανά αυτόν τον δρόμο που έχω πάρει και είδα ότι με την καθοδήγηση του λόγου του Θεού κατανόησα κάπως την αλήθεια της διαφθοράς του ανθρώπου από τον Σατανά, αλλά και διέβλεψα τις ζημιές και τις συνέπειες τού να ζει κανείς με τις φιλοσοφίες και τις αρχές του Σατανά. Κατάλαβα ότι μόνο κάνοντας πράξη την αλήθεια και με τιμιότητα μπορώ να λάβω τον έπαινο του Θεού. Όταν στηρίζω την πράξη μου στον λόγο του Θεού, όταν η ακεραιότητα είναι το θεμέλιό μου και ενεργώ σύμφωνα με τη συνείδησή μου στη συμπεριφορά μου, μπορώ σταδιακά να ξεφύγω από μια ζωή γεμάτη ψέματα και απάτες μόνο και μόνο για να κερδίζω χρήματα. Βιώνω εν μέρει την ομοιότητα ενός αληθινού ανθρώπου, αλλά και κερδίζω τις ευλογίες του Θεού. Ανέπεμψα ευχαριστίες για τη σωτηρία μου από τον Θεό μέσα από την καρδιά μου και ο ύμνος «Είναι τόση η χαρά του να είσαι έντιμος άνθρωπος» βγήκε από μέσα μου: «Της αλήθειας η κατανόηση το πνεύμα μου ελευθερώνει, με κάνει ευτυχή. Στο λόγο του Θεού γεμίζω σιγουριά χωρίς ενδοιασμούς. ... Σ' όλα τα πράγματα που δίνουν πίστη για εκπλήρωση του θελήματος του Θεού. Ασκώντας την αλήθεια, υπακοή στον Θεό, άνθρωπος ειλικρινής. Ανοιχτός κι ορθός, χωρίς απάτη, ζώντας στο φως».
Τέλος.

Από τη Ζούικιου

♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥.•*¨*•.¸¸ღ.•*¨*•.¸¸ ♡.•*¨*•.¸¸♥.•*¨*•.¸¸❥.•*¨*•.¸¸ღ 

© 2018 Αντώνης Ιωάννου. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε