Μαρτυρία στον εργασιακό χώρο: Πώς να δημιουργήσετε καλές σχέσεις

2019-05-21

ευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018, καθαρός ουρανός

Σήμερα κλείνω έναν μήνα ως εργαζόμενη στο ινστιτούτο αισθητικής. Όταν ξεκίνησα, το αφεντικό κανόνισε να μου μάθει τα κατατόπια μια κοπέλα ονόματι Ξιάο Ζιε. Είχε πολύ αισιόδοξη προσωπικότητα και μου έλεγε τα πάντα, είτε ήταν πράγματα που συνέβαιναν στο σπίτι είτε προβλήματα που συναντούσε στη δουλειά, και γνωριστήκαμε αρκετά γρήγορα. Με τη βοήθειά της Ξιάο Ζιε και με σκληρή μελέτη και εξάσκηση και μαθαίνοντας από τα δυνατά σημεία των συναδέλφων μου, οι ικανότητές μου βελτιώθηκαν με ταχύτητα, και πολλές πελάτισσες άρχισαν να ζητούν εμένα προσωπικά. Για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στην Ξιάο Ζιε, αγόρασα κάποια προϊόντα μακιγιάζ και ρούχα ειδικά γι' αυτή. Δενόμαστε όλο και περισσότερο, εμπιστευόμαστε η μία την άλλη όποτε έχουμε κάποιο θέμα, και έχουμε γίνει φίλες που μπορούν να πουν οτιδήποτε η μία στην άλλη. Είμαι πολύ χαρούμενη που έκανα μια τόσο καλή φίλη.

********************************************************************

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018, καιρός νεφελώδης

Έχω κλείσει δύο μήνες στο ινστιτούτο αισθητικής. Επειδή οι ικανότητές μου βελτιώνονται συνεχώς, όλο και περισσότερες πελάτισσες ζητούν εμένα, και συχνά προωθώ τα προϊόντα του καταστήματός μας στις πελάτισσες και τις εισάγω στο πρόγραμμα των μελών μας. Το κατάστημα πληρώνει το προσωπικό του με βάση το πόσο δουλεύουν, οπότε όσο περισσότερες πελάτισσες εξυπηρετώ, τόσο μεγαλύτερη προμήθεια παίρνω. Είμαι πραγματικά χαρούμενη.

Ωστόσο, αυτές τις τελευταίες μέρες, η σχέση μου με την Ξιάο Ζιε δεν είναι τόσο στενή όσο ήταν. Μερικές φορές, όταν μια πελάτισσα έρχεται για κούρεμα, παίρνω την πρωτοβουλία και πάω να τη χαιρετήσω, αλλά κάθε φορά που πάω να της φέρω λίγο νερό, η Ξιάο Ζιε κλέβει την πελάτισσα, και όταν επιστρέφω, λέει απλώς πως η πελάτισσα ζήτησε εκείνη προσωπικά. Όταν ξεκίνησε να το κάνει αυτό, δεν νοιάστηκα ιδιαίτερα, σκεπτόμενη πως με είχε βοηθήσει στο παρελθόν και ήμασταν σαν αδερφές, και πως δεν ήταν απαραίτητο να μαλώνουμε για τέτοια πράγματα. Εξάλλου, είμαι χριστιανή, και αν ξεκινούσα να μαλώνω με κάποιον για ένα μικρό κέρδος, τότε αυτό θα ήταν τελείως αντίθετο με το θέλημα του Θεού. Αλλά επειδή συμβαίνει αυτό, η σχέση μας έχει υποστεί μια ανεπαίσθητη αλλαγή. Αν και επιφανειακά εξακολουθούμε να μιλάμε και να γελάμε μαζί, οι καρδιές μας έχουν αποξενωθεί, και η φιλία μας περνά κρίση...

                                                            www.freepik.com

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018, ελαφριά βροχή

Είμαι τόσο θυμωμένη για αυτό που συνέβη σήμερα! Όταν ξεκίνησα να δουλεύω το πρωί, η Ξιάο Ζιε έκλεψε μια πελάτισσα ακριβώς κάτω από τη μύτη μου, και ένιωσα πολύ άβολα. Σκέφτηκα: «Δουλεύουμε κάτω από την ίδια στέγη. Δεν είναι απλώς ολοφάνερος εκφοβισμός να κλέβεις την πελάτισσα μου τόσο φανερά; Η υπομονή μου έχει τα όριά της, και φαίνεται πως χρειάζεται να σου κάνω μια υπενθύμιση». Ενώ αναρωτιόμουν με ποιον τρόπο να μιλήσω στην Ξιάο Ζιε γι' αυτό, μια παλιά πελάτισσα που την είχα εξυπηρετήσει στο παρελθόν μπήκε στο κατάστημα. Χαμογέλασα και τη χαιρέτησα, και μετά πήγα γρήγορα να της βάλω λίγο τσάι. Προς έκπληξή μου, η Ξιάο Ζιε έκλεψε ακόμη μια φορά την πελάτισσα μου, και όταν επέστρεψα με το τσάι, την είδα να μιλάει μαζί της. Αν και ήμουν πολύ ενοχλημένη από αυτό, σίγουρα δεν μπορούσα να πω κάτι μπροστά στην πελάτισσα, οπότε απλά της έδωσα το τσάι και έφυγα με κακή διάθεση από το δωμάτιο. Ένιωθα πεσμένη όλη μέρα και χρειάστηκε προσπάθεια για να αντέξω μέχρι το κλείσιμο, και τότε έφυγα βιαστικά για το σπίτι.

Η ψιλή βροχή έπεφτε από τον ουρανό, και καθώς περπατούσα μόνη για το σπίτι, ένιωθα πολύ νευριασμένη. Όσο περισσότερο σκεφτόμουν γι' αυτό που έγινε σήμερα, τόσο πιο δυσαρεστημένη ήμουν με την Ξιάο Ζιε, και σκέφτηκα: «Έχεις τόσο θράσος! Το να μου κλέβεις πελάτισσες σε καθημερινή βάση είναι ένα θέμα, αλλά σήμερα έκλεψες ακόμη και μια από τις παλιές πελάτισσές μου. Δεν είναι αυτός ολοφάνερος εκφοβισμός και δεν μου στερεί τα προς το ζην; Αν συνεχίσω να ανέχομαι αυτή τη συμπεριφορά από εσένα, φοβάμαι πως θα χάσω τη δουλειά μου. Όχι, πρέπει να σου μιλήσω αύριο, και αν δεν μπορέσουμε να βρούμε άκρη, θα αφήσουμε το αφεντικό να μεσολαβήσει».

******************************************************************

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018, δυνατή βροχή

Ενώ ανοίγαμε την πόρτα του καταστήματος σήμερα το πρωί, η παλιά πελάτισσά μου που η Ξιάο Ζιε μού είχε κλέψει την προηγούμενη μέρα, μπήκε μέσα. Αμέσως έψαξε για εμένα και μου ζήτησε να την εξυπηρετήσω. Μου είπε επίσης πως, όταν η Ξιάο Ζιε την εξυπηρέτησε την προηγούμενη μέρα, περίμενε να φύγω για να πάω να φέρω στην πελάτισσα ένα ποτήρι νερό και μετά της είπε πως δεν ήμουν πολύ καλή στο κούρεμα και πως μπορούσε να αλλάξει υπάλληλο αν ήθελε. Επίσης, η Ξιάο Ζιε είπε στην πελάτισσα πως εγώ ήμουν μαθητευόμενή της, και της ζήτησε να ψάξει για εκείνη την επόμενη φορά που θα ερχόταν. Όταν το άκουσα αυτό, θύμωσα πολύ και ήμουν έξω φρενών με την Ξιάο Ζιε: «Το να μου κλέβεις τις πελάτισσες είναι ένα θέμα, αλλά εσύ επίσης με κακολογείς σε αυτές. Αυτό πραγματικά ξεπερνάει τα όρια και το 'χεις παρακάνει! Είσαι τόσο υποκρίτρια!»

Αφού χαιρέτισα την πελάτισσά μου, δεν μπορούσα να συγκρατήσω άλλο τον θυμό μου, και όρμησα στην Ξιάο Ζιε και είπα με δυνατή φωνή: «Εξυπηρετείς τις πελάτισσές μου, αλλά γιατί πρέπει να τους λες πως δεν είμαι καλή στη δουλειά μου; Προσπαθείς να καταστρέψεις τον τρόπο που βγάζω τα προς το ζην μου; Πως περιμένεις να συνεχίσω να εργάζομαι έτσι;» Η Ξιάο Ζιε ήξερε πως εκείνη είχε άδικο και, χωρίς να πει λέξη, πήγε κάτω. Μετά από αυτό, την είδα να πηγαίνει απευθείας στο αφεντικό και να κάνει χειρονομίες ενώ μιλούσε. Ακριβώς πριν τελειώσουμε για εκείνη τη μέρα, άλλες συνάδελφοι μού είπαν πως η Ξιάο Ζιε είχε πει στο αφεντικό για όλα τα λάθη μου, και αμέσως εξοργίστηκα: «Είσαι η μόνη που έχει κάνει λάθος, αλλά όχι μόνο δεν παραδέχεσαι πως έκανες λάθος, αλλά λες παραμύθια στο αφεντικό για εμένα. Γιατί το κάνεις αυτό; Δεν βγάζει νόημα!» Όσο περισσότερο το σκεφτόμουν, τόσο περισσότερο θύμωνα. Νόμιζα πως είχα βρει μια φίλη που θα μπορούσε να νοιάζεται για εμένα και να με φροντίζει όπως τη νοιαζόμουν κι εγώ. Δεν περίμενα ποτέ να αγνοήσει τόσο τη φιλία μας. Αποφάσισα πως πρέπει να ξεκαθαρίσω μαζί της αύριο και να προσπαθήσω να ξεφορτωθώ όλη αυτή τη μνησικακία. Αλλά μετά σκέφτηκα πως δουλεύουμε κάτω από την ίδια στέγη κάθε μέρα και βλέπουμε η μία την άλλη συνεχώς. Αν διαλύσω τη φιλία μας ανοικτά, τότε καμία μας δεν θα μπορεί να συνεχίσει να δουλεύει εκεί, αλλά αν δεν πω τίποτα, τότε θα νιώθω τόσο αδικημένη. Μέσα στον πόνο μου, είπα μέσα μου μια σιωπηλή προσευχή στον Θεό: «Ω, Θεέ μου! Νιώθω τόσο στεναχωρημένη και πραγματικά, δεν μπορώ να αντέξω άλλο την Ξιάο Ζιε. Ω, Θεέ μου, τι να κάνω; Σε παρακαλώ, καθοδήγησέ με και οδήγησέ με μέσα από αυτή τη δύσκολη κατάσταση...»

****************************************************************

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018, καθαρός ουρανός

Όταν παρευρέθηκα σε μια συγκέντρωση της εκκλησίας σήμερα, άνοιξα την καρδιά μου και είπα στους αδερφούς και τις αδερφές μου τι συμβαίνει ανάμεσα σ' εμένα και την Ξιάο Ζιε. Μια από τις αδερφές μού διάβασε δύο εδάφια από τα λόγια του Θεού, και μετά συναναστράφηκε υπομονετικά μαζί μου για να λύσουμε τα προβλήματά μου. Ο Θεός λέει: «Έχοντας γεννηθεί σε τόσο βρόμικη γη, ο άνθρωπος έχει σημαδευτεί σοβαρά από την κοινωνία, έχει επηρεαστεί από φεουδαρχικές ηθικές και έχει διδαχτεί σε "ιδρύματα υψηλής μόρφωσης". Η οπισθοδρομική σκέψη, η διεφθαρμένη ηθική, η κακή άποψη για τη ζωή, η αχαρακτήριστη φιλοσοφία, η απολύτως ανάξια ύπαρξη κι ο διεφθαρμένος τρόπος ζωής και τα έθιμα, όλα έχουν εισβάλει βαθιά στην καρδιά του ανθρώπου και επιτίθενται σοβαρά και υπονομεύουν τη συνείδηση του. Ως αποτέλεσμα, ο άνθρωπος έχει απομακρυνθεί περισσότερο από τον Θεό και Του εναντιώνεται ακόμη περισσότερο. Ημέρα με την ημέρα, η διάθεση του ανθρώπου γίνεται όλο». (από «Το να έχετε μία αμετάβλητη διάθεση σημαίνει πως είστε εχθρικοί προς τον Θεό»). «Σκληρή, βάναυση ανθρωπότητα! Η πονηριά και η μηχανορραφία, το σπρωξίδι μεταξύ των ανθρώπων, το κυνήγι για φήμη και περιουσία, η κοινή σφαγή - πότε επιτέλους θα σταματήσουν όλα αυτά; [...] Πόσοι δεν δρουν για χάρη των δικών τους συμφερόντων; Πόσοι δεν καταπιέζουν και δεν κάνουν διακρίσεις κατά άλλων για να διατηρήσουν το κύρος τους;» (από «Οι πονηροί πρέπει να τιμωρούνται»).

Στη συνέχεια, η αδελφή συναναστράφηκε μαζί μου, λέγοντας: «Τα λόγια του Θεού ξεσκεπάζουν την κύρια αιτία και την αλήθεια της διαφθοράς μας από τον Σατανά. Προτού διαφθαρούμε από τον Σατανά, κατείχαμε τη συνείδηση και τη λογική που πρέπει να κατέχει η κανονική ανθρώπινη φύση· αγαπούσαμε, ήμασταν ανεκτικοί και συγχωρούσαμε τους άλλους, και ήμασταν σε θέση να συνυπάρχουμε ειρηνικά μαζί τους. Όμως, αφότου διαφθαρήκαμε από τον Σατανά, αποκτήσαμε μια εγωιστική, ελεεινή, καθοδηγούμενη από το κέρδος, σατανική φύση. Για πολλές χιλιάδες χρόνια, ο Σατανάς δεν έπαψε ποτέ να χρησιμοποιεί τις απόψεις των διάσημων και των σημαντικών και τη μόλυνση και την επιρροή της κοινωνίας για να μας κάνει πλύση εγκεφάλου συνεχώς με τέτοια σατανικά αξιώματα ζωής όπως: "Ο σώζων εαυτόν σωθήτω," "Ο άνθρωπος θα κάνει οτιδήποτε για να πλουτίσει," και: "Πάλεψε για κάθε σπιθαμή γης και άδραξε κάθε κομμάτι που μπορείς να βρεις" "Δεν πρόκειται να επιτεθούμε, παρά μόνο αν μας επιτεθούν· αν μας επιτεθούν, σίγουρα θα αντεπιτεθούμε." Όταν επηρεαζόμαστε και δηλητηριαζόμαστε από αυτές τις τοξίνες και τα αξιώματα, γινόμαστε όλο και περισσότερο εγωιστές και ελεεινοί, καθοδηγούμενοι όλο και περισσότερο από το κέρδος, βάζουμε το κέρδος πρώτα ό,τι κι αν κάνουμε, και όταν δεν υπάρχει κέρδος, τότε δεν κάνουμε τον κόπο να ασχοληθούμε. Για να ικανοποιήσουμε τα προσωπικά μας συμφέροντα, συμπεριφερόμαστε μ' αυτόν τον τρόπο στους στενούς φίλους μας και ακόμη και στα μέλη της οικογένειάς μας. Είμαστε καλοί ο ένας με τον άλλο όταν έχουμε κάποιο όφελος απ' αυτό, αλλιώς αποφεύγουμε και διαχωριζόμαστε ο ένας από τον άλλο. Όταν κάτι καταπατά τα συμφέροντά μας, αρχίζουμε να μαλώνουμε και να κάνουμε φασαρία, σε τέτοιον βαθμό που ερχόμαστε σε ρήξη με τους φίλους μας και χρησιμοποιούμε κάθε μέσο που έχουμε στη διάθεσή μας για να μαλώσουμε, να επιτεθούμε και να ανταποδώσουμε τα πυρά εναντίον τους. Τότε, δεν υπάρχει πια κανένα ενδιαφέρον ούτε φροντίδα ανάμεσα στους ανθρώπους, και η συγγένεια και η φιλία των προηγούμενων ημερών γίνονται μίσος. Για να βγάλουμε κέρδος, χάνουμε τη συνείδηση και τη λογική μας, την ανθρωπιά και την ηθική μας, και χάνουμε κάθε ομοιότητα με ένα ανθρώπινο πλάσμα. Δεν είναι έτσι;» Εγώ έγνεψα καταφατικά.

Εκείνη συνέχισε: «Όλοι έχουμε διαφθαρεί από τον Σατανά και όλοι ζούμε σύμφωνα με τα αξιώματα ζωής του Σατανά. Όλοι παλεύουν για τα δικά τους συμφέροντα· μόνο η συμπεριφορά τους αλλάζει. Η Ξιάο Ζιε κλέβει ολοφάνερα τις πελάτισσές σου για χάρη του δικού της κέρδους· εσύ έχεις γίνει μνησίκακη προς την Ξιάο Ζιε, επειδή τα δικά σου κέρδη έχουν δεχτεί ένα πλήγμα και, για να ανακτήσεις τα χαμένα σου κέρδη, θέλεις να μαλώσεις και να διαπληκτιστείς μαζί της, μέχρι το σημείο όπου θα μπορούσες ακόμη και να της επιτεθείς εν θερμώ. Στην πραγματικότητα, με όποιον τρόπο κι αν συμπεριφερόμαστε ή εκφραζόμαστε, όλοι ζούμε σύμφωνα με τις σατανικές διεφθαρμένες διαθέσεις μας, και όλοι μηχανορραφούμε ο ένας ενάντια στον άλλο για το κέρδος· εσύ ανταγωνίζεσαι εμένα, εγώ ανταγωνίζομαι εσένα, είμαστε και οι δυο ελεγχόμενες και εξαπατημένες από τον Σατανά, και στο τέλος, και οι δυο καταλήγουμε να ζούμε σε μια κατάσταση οδύνης από την οποία δεν μπορούμε να δραπετεύσουμε. Ωστόσο, ευτυχώς, εμείς έχουμε προσέλθει ενώπιον του Θεού, και από τα λόγια του Θεού μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα την αλήθεια της διαφθοράς του ανθρώπου από τον Σατανά και τα μέσα που χρησιμοποιεί. Μπορούμε, επίσης, να δούμε τη δική μας εγωιστική, ελεεινή, καθοδηγούμενη από το κέρδος, διεφθαρμένη διάθεση και, αν κάνουμε πράξη τα λόγια του Θεού, σεβόμαστε τον Θεό και αποφεύγουμε το κακό, εγκαταλείψουμε τις διεφθαρμένες διαθέσεις μας και βιώσουμε την κανονική ανθρώπινη φύση στηριζόμενοι στα λόγια του Θεού, τότε ο Σατανάς δεν θα μπορεί πλέον να μας βλάψει».

Όταν άκουσα τα λόγια του Θεού και τη συναναστροφή της αδελφής, ξαφνικά είδα το φως. Αποδείχθηκε πως η Ξιάο Ζιε και εγώ είχαμε αναπτύξει προκαταλήψεις η μια για την άλλη και είχαμε αρχίσει να αγνοούμε η μια την άλλη για χάρη της διεκδίκησης των πελατισσών, και όλα αυτά οφείλονταν στην εγωιστική, άπληστη, καθοδηγούμενη από το κέρδος φύση μας, και επειδή ζούσαμε με τα αξιώματα ζωής του Σατανά. Σκέφτηκα πόσο αληθινά ήταν όλα αυτά και πως, όταν ξεκίνησα να δουλεύω στο ινστιτούτο αισθητικής, είχα χρειαστεί συχνά τη βοήθεια της Ξιάο Ζιε, επειδή δεν ήμουν πολύ επιδέξια. Εκείνο το διάστημα, δεν υπήρχε σύγκρουση συμφερόντων ανάμεσά μας, και τα πηγαίναμε πολύ καλά. Όταν όμως έγινα πιο επιδέξια, είχα περισσότερες πελάτισσες απ' ότι η Ξιάο Ζιε, και εκείνη άρχισε να με φθονεί και να με ζηλεύει, άρχισε να απομακρύνεται από μένα και είχε κλέψει τις πελάτισσές μου αδιαφορώντας εντελώς για τη φιλία μας. Ούτε κι εγώ ήμουν πρόθυμη να το ανεχθώ, επειδή είχαν πληγεί τα κέρδη μου, και έφθασε η υπόθεση στο σημείο να απαιτήσω να παραδεχθεί ό,τι είχε κάνει μπροστά σε όλους και την έφερα σε δύσκολη θέση. Η Ξιάο Ζιε είχε κλέψει τις πελάτισσές μου επειδή δεν πίστευε στον Θεό και δεν κατανοούσε την αλήθεια, και επειδή ζούσε σύμφωνα με τη διεφθαρμένη διάθεσή της.

Εγώ, από την άλλη μεριά, σαν χριστιανή, δεν αναζήτησα το θέλημα του Θεού όταν αντιμετώπισα αυτό το ζήτημα, αλλά, αντίθετα, μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι και μάλωσα με την Ξιάο Ζιε και δημόσια και μέσα στο μυαλό μου για χατίρι των δικών μου προσωπικών συμφερόντων. Με ποιον τρόπο αυτό συνάδει με το ότι είμαι χριστιανή; Στη συνέχεια, είδα πόσο βαθιά διεφθαρμένη ήμουν από τον Σατανά, και πόσο βαθιά ριζωμένη ήταν η εγωιστική, ελεεινή, καθοδηγούμενη από το κέρδος, σατανική φύση μου. Αν δεν ανέλυε ο Θεός σήμερα την εσωτερική σατανική μου διάθεση μέσω της συναναστροφής της αδελφής, δεν ξέρω τι άλλο θα με είχε προκαλέσει να κάνω η σατανική μου φύση. Ευχαριστώ την καθοδήγηση του Θεού! Πραγματικά κέρδισα πολλά από τη σημερινή συγκέντρωση· έφθασα στο σημείο να γνωρίζω την κύρια αιτία εξαιτίας της οποίας όσοι εργάζονται μαζί δεν τα πηγαίνουν καλά, και βρήκα το μονοπάτι για να λύσω αυτό το πρόβλημα. Παίρνω τώρα μια απόφαση ενώπιον του Θεού: δεν θα ζω πια σύμφωνα με την εγωιστική και ελεεινή σατανική φύση μου, αλλά αντίθετα, θα μάθω με ποιον τρόπο να αγνοώ τα δικά μου συμφέροντα και να δοξάζω τον Θεό με πραγματικές πράξεις.

****************************************************************

Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018, καθαρός ουρανός

Σήμερα πήγα στη δουλειά νωρίς και, αφού τελείωσα με το καθάρισμα, είδα πως είχε έρθει η Ξιάο Ζιε. Τη χαιρέτησα επίτηδες, κι εκείνη σταμάτησε για μια στιγμή, έπειτα αμέσως χαμογέλασε και με χαιρέτησε κι αυτή. Ένιωσα πραγματικά χαρούμενη. Λίγο αργότερα, μια πελάτισσα μπήκε στο κατάστημα, και πάνω που ετοιμαζόμουν να πάω και να τη χαιρετήσω, χωρίς να το περιμένω, η Ξιάο Ζιε πετάχτηκε μπροστά μου και έκλεψε την πελάτισσα. Βλέποντας αυτήν την εξέλιξη, η ζεστασιά της φιλίας μέσα στην καρδιά μου εξαφανίστηκε ακαριαία σαν να μου έριξαν έναν κουβά κρύο νερό. Ένιωσα σαν ζώο που πιάστηκε στην παγίδα - εξοργισμένη, θυμωμένη, γεμάτη κακία και εξαγριωμένη· δεν ήξερα πώς να νιώσω. Μετάνιωσα πραγματικά που ήμουν τόσο αργή και άφησα την Ξιάο Ζιε να με πιάσει εξαπίνης, και λυπήθηκα που μπήκα στον κόπο να πάω να τη χαιρετήσω το πρωί... Ακριβώς τότε, τα λόγια του Θεού ήρθαν στο μυαλό μου: «Τι περιλαμβάνεται στην κανονική ανθρώπινη φύση; Οξυδέρκεια, σύνεση, συνείδηση, και χαρακτήρα. Εάν μπορείς να επιτύχεις ομαλότητα σε κάθε μία από αυτές τις πτυχές, η ανθρώπινη φύση σου έχει το κατάλληλο επίπεδο. Θα πρέπει να μοιάζεις με κανονικό άνθρωπο και να συμπεριφέρεσαι σαν πιστός του Θεού. Δεν χρειάζεται να επιτύχεις μεγάλα ύψη ή να χρησιμοποιήσεις διπλωματία. Πρέπει απλώς να είσαι ένα κανονικό ανθρώπινο ον, με τη λογική ενός κανονικού ανθρώπου, να μπορείς να διαβλέπεις τα πράγματα και, τουλάχιστον, να μοιάζεις με κανονικό ανθρώπινο ον. Όλα αυτά αρκούν». (από «Η βελτίωση του επιπέδου είναι για την αποδοχή της σωτηρίας του Θεού»).

Τα λόγια του Θεού ηρέμησαν την αναστατωμένη μου καρδιά. Ο Θεός απαιτεί από εμάς να βιώνουμε την κανονική ανθρώπινη φύση και να είμαστε άνθρωποι με λογική, συνείδηση και ακεραιότητα, γιατί μόνο τότε μπορούμε να αποκαλούμαστε πιστοί. Σκέφτηκα την πελάτισσα που είχε έρθει σήμερα για να εξυπηρετηθεί και πώς η Ξιάο Ζιε κι εγώ θέλαμε και οι δυο να την εξυπηρετήσουμε για να κερδίσουμε λίγα παραπάνω χρήματα. Όμως, δεν υπήρχαν κανόνες για το ποιος θα κερδίσει αυτά τα χρήματα - όποιος φθάνει πρώτος, εξυπηρετεί πρώτος. Αν κρατούσα κακία στην Ξιάο Ζιε επειδή έφθασε πρώτη εκεί και με ξεγέλασε, δεν θα σήμαινε αυτό πως εξακολουθούσα να ζω σύμφωνα με την εγωιστική και ελεεινή σατανική φύση μου και σκεφτόμουν μόνο το δικό μου κέρδος; Είχα διαφωνήσει με την Ξιάο Ζιε για ασήμαντα πράγματα και είχα φτάσει ακόμη και στο σημείο να μετανιώσω που πήγα να τη χαιρετήσω. Δεν δείχνει αυτό πως ήμουν χωρίς το παραμικρό ίχνος λογικής ή ακεραιότητας; Καθώς σκεφτόμουν αυτά, ντράπηκα λίγο.

Στη συνέχεια, σκέφτηκα τα λόγια του Θεού που λένε: «Το επάγγελμα που ασκεί κάποιος, το πώς βγάζει τα προς το ζην και ο πλούτος που συσσωρεύει κατά τη διάρκεια της ζωής του, δεν αποφασίζονται από τους γονείς του, τα ταλέντα του, τις προσπάθειες ή τις φιλοδοξίες του, αλλά είναι προαποφασισμένα από τον Δημιουργό». (από «Ο ίδιος ο Θεός, ο μοναδικός Γ΄»). Τα λόγια του Θεού άνοιξαν την καρδιά μου στο φως, και ξαφνικά, όλα βρήκαν τη θέση τους. «Ναι», σκέφτηκα, «το πόσα χρήματα θα βγάλω σε μια μέρα και το αν θα είμαι πλούσια ή φτωχή σ' αυτήν τη ζωή, όλα εναπόκεινται στον προκαθορισμό και στην κυριαρχία του Θεού. Αυτά τα χρήματα δεν μπορούν να κερδηθούν μέσω των δικών μου προσπαθειών ούτε με τον ανταγωνισμό με άλλους ανθρώπους. Πρέπει να εναποθέτω τη δουλειά μου κάθε μέρα στα χέρια του Θεού, να αφήσω τη φύση να πάρει τον δρόμο της σχετικά με το πόσα κερδίζω, και να μάθω πώς να υποτάσσομαι στην κυριαρχία και στις διευθετήσεις του Θεού». Όταν έφθασα σ' αυτό το σημείο κατανόησης, ένιωσα τόσο απελευθερωμένη! Δεν θα σκεφτόμουν πια την Ξιάο Ζιε που κλέβει τις πελάτισσές μου και θα συνέχιζα τη δουλειά μου ως συνήθως.

Όχι πολύ αργότερα, μια άλλη πελάτισσα μπήκε και ζήτησε ειδικά εμένα για να φτιάξω τα μαλλιά της. Ήξερα ότι αυτό ήταν ευλογία και διευθέτηση του Θεού, και ένιωσα τόσο ευγνώμων στον Θεό! Ακριβώς πριν από το μεσημέρι, μια άλλη πελάτισσα ήρθε και η Ξιάο Ζιε και μια άλλη συνάδελφος, η Ξιάο Γκάο, πήγαν να τη χαιρετίσουν, όμως η Ξιάο Ζιε, για ακόμη μια φορά, έφθασε πρώτη και πήρε την πελάτισσα. Χωρίς να το περιμένω, όταν η πελάτισσα έφυγε, η Ξιάο Γκάο σήκωσε το χέρι της και χαστούκισε την Ξιάο Ζιε. Αυτό τρόμαξε πολύ την Ξιάο Ζιε, και, βλέποντας πώς εξελισσόταν η κατάσταση, έσπρωξα γρήγορα την Ξιάο Γκάο στην άκρη και προσπάθησα να την ηρεμήσω, και η μπόρα καταλάγιασε. Βλέποντας πως η Ξιάο Γκάο και η Ξιάο Ζιε μάλωναν για το κέρδος, είχα το βαθύ συναίσθημα πως, ζώντας σύμφωνα με τις σατανικές μας διαθέσεις, εμείς οι άνθρωποι θα γινόμασταν μόνο όλο και περισσότερο σκληροί και κακεντρεχείς και θα καταλήγαμε να μαλώνουμε για το κάθε τι. Ακριβώς τότε, τα λόγια του Θεού ήρθαν στο μυαλό μου: «Ο άνθρωπος είναι παντοτινά εγωιστής, ενώ ο Θεός είναι αιώνια ανιδιοτελής. Ο Θεός είναι η πηγή του δικαίου, του καλού και του ωραίου, ενώ ο άνθρωπος είναι αυτός που διαδέχεται και καθιστά εμφανή κάθε ασχήμια και κακό». (από «Είναι πολύ σημαντική η κατανόηση της διάθεσης του Θεού»). Τα λόγια του Θεού ήταν τόσο σωστά! Αφότου διαφθαρήκαμε από τον Σατανά, γίναμε τόσο απίστευτα εγωιστές και ελεεινοί, μαλώναμε για το κάθε τι για χάρη των δικών μας συμφερόντων, κανείς δεν σκεφτόταν κανέναν ούτε έδειχνε ενδιαφέρον ή νοιαζόταν για άλλους ανθρώπους, και αρχίσαμε να ζούμε σαν ζώα. Στον κόσμο των ζώων, ο δυνατός τρέφεται από τον αδύναμο, και τα ζώα συχνά επιτίθενται, παλεύουν και σκοτώνουν το ένα το άλλο για την επικράτεια και για την τροφή, και δεν είναι ακριβώς το ίδιο και στον κόσμο των ανθρώπων; Από το μεμονωμένο άτομο έως τα κράτη, επιτιθέμεθα και παλεύουμε μεταξύ μας για χάρη των δικών μας συμφερόντων, χωρίς ούτε ένα ίχνος ανθρωπιάς ή λογικής. Για παράδειγμα, πάρτε εμένα και την Ξιάο Ζιε: Αν δεν ήταν η καθοδήγηση και η ηγεσία των λόγων του Θεού, θα είχα συνεχίσει να ανταγωνίζομαι την Ξιάο Ζιε για το κέρδος, ώσπου τελικά τα πράγματα θα εξελίσσονταν ως το στάδιο όπου θα εμπλεκόμασταν σε μια πάλη σώμα με σώμα. Ωστόσο, η ουσία του Θεού είναι αιωνίως ανιδιοτελής. Ο Θεός δημιούργησε τον ουρανό και τη γη και όλα τα πράγματα, δημιούργησε το ανθρώπινο γένος, και επιπλέον, μας παρέχει συνεχώς όλα όσα χρειαζόμαστε για να επιβιώσουμε, όπως και εναποθέτει πάνω μας όλες τις αλήθειες που χρειαζόμαστε για να κερδίσουμε την αληθινή σωτηρία. Ο Θεός κάνει τόσο πολλά για μας, κι όμως, δεν ζήτησε ποτέ κάτι σε αντάλλαγμα. Απλώς ελπίζει πως θα επιστρέψουμε ενώπιόν Του και θα αποδεχθούμε τη σωτηρία Του, θα βιώσουμε την κανονική ανθρώπινη φύση και θα ζήσουμε στο φως και στη μακαριότητα. Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψουν πλήρως την ανιδιοτέλεια και την καλοσύνη του Θεού. Σκεφτόμενη αυτό, είχα ένα ακόμη μεγαλύτερο συναίσθημα πως, προσερχόμενη ενώπιον του Θεού, απολαμβάνω πραγματικά τη μεγάλη Του αγάπη και σωτηρία.

****************************************************************

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018, καθαρός ουρανός

Τον τελευταίο καιρό, η στάση της Ξιάο Ζιε απέναντί μου έχει αλλάξει σημαντικά. Ίσως δεν είχε ποτέ συνειδητοποιήσει πως έκλεβε συνεχώς τις πελάτισσές μου, όμως, όταν πραγματικά είχε σημασία, εγώ ήμουν ακόμη σε θέση να τείνω χείρα βοηθείας προς αυτήν, και τώρα, η σχέση μας γίνεται καλύτερη σιγά σιγά. Τώρα, όταν μπαίνουν πελάτισσες στο κατάστημα, κάποιες φορές με αφήνει να τις πάρω και μου ζητάει να τις εξυπηρετήσω, και συχνά μου συστήνει πελάτισσες. Οι υπόλοιπες συνάδελφοί μας έχουν δει πώς είμαι με την Ξιάο Ζιε και με θαυμάζουν λίγο, και μερικές φορές με συστήνουν κι αυτές στις πελάτισσές τους. Έχοντας γίνει μάρτυρας αυτού του αποτελέσματος, νιώθω πολύ καθαρά στην καρδιά μου πως όλο αυτό συνέβη επειδή έπραξα σύμφωνα με τα λόγια του Θεού.

Καθώς σκέφτομαι τους τέσσερις μήνες μου στο ινστιτούτο αισθητικής, οι εμπειρίες μου από αυτό το διάστημα με έχουν φέρει στο σημείο να κατανοήσω πως μόνο προσευχόμενοι στον Θεό για όλα τα πράγματα στην πραγματική ζωή και αναζητώντας την αλήθεια και κατανοώντας την αλήθεια από τα λόγια του Θεού μπορούμε να έχουμε βαθιά κατανόηση των πραγμάτων και μπορούμε να προχωρήσουμε μπροστά· μόνο κάνοντας πράξη την αλήθεια μπορούμε να βιώσουμε την κανονική ανθρώπινη φύση, να νιώσουμε ήρεμοι και χαλαροί μέσα στην καρδιά μας και να ζήσουμε όντας τελείως ανοιχτοί και έντιμοι στις πράξεις μας. Οι άνθρωποι λένε συχνά: «Όσο καλοί φίλοι κι αν είναι δυο άνθρωποι, θα γίνουν εχθροί όταν εμπλακεί το κέρδος». Όμως, όταν κάνουμε πράξη την αλήθεια, όταν δεν ζούμε σύμφωνα με την εγωιστική και ελεεινή σατανική φύση μας και βιώνουμε την ομοιότητα ενός χριστιανού, τότε μπορούμε να συνυπάρχουμε ειρηνικά με τους άλλους ανθρώπους. Ξέρω πως στο μέλλον θα συναντήσω κάθε είδους καταστάσεις, ανθρώπους, γεγονότα και πράγματα, και πως θα εξακολουθήσω να αποκαλύπτω κάποιες διαφθορές όταν θα είμαι κάτω από τον έλεγχο της σατανικής διάθεσής μου. Ωστόσο, πιστεύω πως, εφόσον προσεύχομαι και βασίζομαι στον Θεό, εφόσον έχω τη διαφώτιση και την καθοδήγηση των λόγων του Θεού και πράττω σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Θεού σε όλα τα πράγματα, τότε σίγουρα σταδιακά θα είμαι σε θέση να απαλλαγώ από τη διαφθορά μου και να βιώσω την κανονική ανθρώπινη φύση. Δόξα τω Θεώ!

Από την Γιε Κουίνγκ

Προτεινόμενα:  Τι είναι το Ευαγγέλιο

Γιατί οι άνθρωποι πρέπει να πιστέψουν στον Θεό και πώς να πιστέψουν σε αυτόν για να πάρουν την έγκριση του


© 2018 Αντώνης Ιωάννου. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε