Ο γάμος δεν με προβλημάτιζε πια (Ι)

2019-05-30

Από τον Κιου Σε, Ιαπωνία

Όταν αποφοίτησα από το λύκειο, πήγα στην Ιαπωνία για να σπουδάσω. Τρεις μήνες αφότου έφτασα, βρήκα μια εργασία μερικής απασχόλησης για να συμπληρώνω την εκπαίδευσή μου. Όπως η γιαγιά μου, ήμουν καθολική από τα παιδικά μου χρόνια, αλλά όταν έφτασα στην Ιαπωνία, πήγα σε μια προτεσταντική εκκλησία και μετά σε μια καθολική εκκλησία. Αλλά στην εκκλησία είδα κάποιους ακατάδεκτους ιερείς που χαιρετούσαν τους πλούσιους και τους ισχυρούς με χαμόγελα, αλλά κοίταζαν τους αδερφούς και τις αδερφές που δεν είχαν χρήματα ή δύναμη με ψυχρό βλέμμα. Η εκκλησία είχε χάσει την αρχική αγνότητά της, οπότε την εγκατέλειψα. Σταδιακά, ξόδευα όλο και λιγότερο χρόνο κοντά στον Θεό. Στον ελεύθερο χρόνο μου, συχνά πήγαινα να δω ταινίες, έπαιζα βιντεοπαιχνίδια και έκανα παρέα με τους φίλους ή τους συμμαθητές μου.

Καθώς μεγάλωνα, ένιωθα πως είναι άσκοπο να ζω τη ζωή μου μ' αυτόν τον τρόπο και ήθελα να βρω ένα κορίτσι και να παντρευτώ πριν αποκτήσω δουλειά. Η πρώτη μου αγάπη ήταν μια ντελικάτη και ζωντανή κοπέλα την οποία ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά. Είχαμε μια σχέση εξ αποστάσεως για τρία χρόνια. Έλπιζα πως θα έρθει στην Ιαπωνία και θα κάνει τη ζωή της μαζί μου, αλλά εκείνη δεν ήθελε. Ούτε ο πατέρας μου ήθελε να είμαστε μαζί. Δεν έβλεπα κάποιο μέλλον για εμάς, οπότε αναπόφευκτα χωρίσαμε. Έλπιζα πως θα βρω εκείνη που θα ήταν μαζί μου για όλη μου τη ζωή στην Ιαπωνία.

Αργότερα, ένιωσα έλξη για μια Ιαπωνίδα που δούλευε σε ένα τοπικό εστιατόριο. Έβλεπα πως είχε καλή εντύπωση για εμένα, οπότε της ζήτησα να βγούμε. Αλλά απρόσμενα, καβγάδισα με τη φίλη της για κάτι ασήμαντο. Θύμωσε και δεν μου μιλούσε άλλο. Ήμουν πολύ στεναχωρημένος. Σκέφτηκα: «Δεν έχω κάνει κάτι λάθος. Γιατί με αγνοεί; Τέλος πάντων, δεν υπάρχει πρόβλημα να τελειώσω αυτή τη σχέση. Ίσως σύντομα βρω μια καλύτερη. Δεν είμαι κατώτερος από κανέναν σε εμφάνιση και χαρακτήρα. Άλλοι δεν είναι τόσο καλοί όσο εγώ, αλλά μπορούν να βρουν καλές κοπέλες· είμαι σίγουρος πως θα βρω μία και εγώ».

Το 2015 αποφοίτησα και λίγο αργότερα βρήκα μια αξιοπρεπή δουλειά. Νόμιζα πως δεν θα ήταν πρόβλημα για εμένα να βρω κοπέλα, καθώς είχα μια καλή δουλειά. Στη συνέχεια, οι φίλοι μου μού σύστησαν μερικές κοπέλες, αλλά καμιά τους δεν έγινε η φίλη μου, για διάφορους λόγους. Αναρωτιόμουν γιατί είχα τόσα σκαμπανεβάσματα στην ερωτική ζωή μου. Ήμουν λίγο απογοητευμένος. Έφτασα στο σημείο να μετανιώνω που χώρισα με την πρώτη αγάπη μου.

Για να βρω κοπέλα όσο το δυνατόν συντομότερα, συμμετείχα σε μια εκπομπή για ραντεβού, με τίτλο «Το πεπρωμένο μου με εσένα», οργανωμένο από Κινέζους. Στην εκπομπή με ταίριαξαν με μια κοπέλα. Το κοινό είπε πως ήμασταν το πιο ταιριαστό ζευγάρι. Εγώ σκέφτηκα πως ήταν πιο κομψή από τις άλλες κοπέλες, αν και δεν ήταν ο τύπος της μικροκαμωμένης και χαριτωμένης κοπέλας με τις οποίες έβγαινα συνήθως. Αλλά ήταν κάποια που μπορούσα να γνωρίσω και να επικοινωνήσω μαζί της, και ένιωθα αρκετά ωραία όταν ήμουν μαζί της. Όμως, όταν ξεκινήσαμε να βγαίνουμε, παραπονιόταν συνεχώς ότι δεν την επέλεξα ως πρώτη μου επιλογή στην εκπομπή. Οπότε, η σχέση μας τελείωσε μετά από μόλις έναν μήνα.

Οι αποτυχίες στο να βρω σύντροφο ζωής πραγματικά με απογοήτευσαν. Ξεκίνησα να βρίσκω κάθε είδους λόγους για να παρηγορήσω τον εαυτό μου. Κατέληξα στο ότι ίσως είχα τόσες ατυχίες στην αγάπη επειδή δεν ήμουν πολύ καλός στα λόγια, ειδικά στα γλυκόλογα.

Αν και είχα αποτύχει πολλές φορές, αρνήθηκα να δεχτώ τη μοίρα μου. Σκέφτηκα: «Αν και έχω αποτύχει να βρω τη δική μου Κυρία Κατάλληλη στο πλαίσιο της κοινωνίας, ίσως μπορώ να τη βρω στην εκκλησία. Οι πιστοί στον Κύριο είναι περισσότερο ανεκτικοί, υπομονετικοί, και συμπονετικοί». Οπότε, άρχισα να πηγαίνω ξανά στην εκκλησία και ζήτησα από έναν διάκονο να μου βρει μια κοπέλα. Οι αδερφοί και οι αδερφές επίσης, από μόνοι τους, μου σύστησαν μερικές κοπέλες, αλλά καμιά τους δεν έγινε η φίλη μου. Είτε δεν τους άρεσα εγώ είτε δεν μου άρεσαν αυτές. Ακόμα δεν είχα βρει τη δική μου Κυρία Κατάλληλη.

Φαινόταν πως είχα κάνει όλα όσα μπορούσα, αλλά ακόμα δεν είχα κοπέλα. Ήμουν στεναχωρημένος και αναρωτιόμουν τι πήγαινε στραβά με μένα. Σκέφτηκα πως το επάγγελμα, η εμφάνιση και η προσωπικότητά μου δεν ήταν οι λόγοι που δεν μπορούσα να βρω κοπέλα. Φαινόταν πως δεν είχα πιθανότητες να βρω τη σύντροφο της ζωής μου στην Ιαπωνία. Αργότερα, η γιαγιά μου μού τηλεφώνησε από τις ΗΠΑ, και μου ζήτησε να πάω εκεί. Όταν επισκέφτηκα τις ΗΠΑ, αποφάσισα να φύγω από την Ιαπωνία και να μετακομίσω εκεί. Σκέφτηκα: «Ίσως η ζωή μου να αλλάξει σε έναν νέο τόπο. Και ίσως βρω αυτή που ψάχνω στις ΗΠΑ».

Ενώ ετοιμαζόμουν να φύγω για τις ΗΠΑ, κάποιος κήρυξε σε εμένα το ευαγγέλιο για τη βασιλεία των εσχάτων ημερών, και αποδέχτηκα το έργο του Παντοδύναμου Θεού των εσχάτων ημερών. Αργότερα, σε μια συνάντηση, διάβασα ένα εδάφιο από λόγια που εξέφρασε ο Παντοδύναμος Θεός, ο τίτλος του οποίου είναι: «Οι έξι καμπές στην ανθρώπινη ζωή».
Όταν διάβασα τα λόγια σχετικά με: «Γάμος: Η τέταρτη καμπή» εντυπωσιάστηκα βαθύτατα. Ο Παντοδύναμος Θεός λέει: «1. Ο άνθρωπος δεν έχει καμία επιλογή σχετικά με τον γάμο

Ο γάμος είναι καθοριστικό γεγονός στη ζωή κάθε ανθρώπου· είναι η στιγμή που ξεκινά κανείς να αναλαμβάνει πραγματικά διάφορα είδη ευθυνών, που ξεκινά σταδιακά να εκπληρώνει διάφορα είδη αποστολών. Οι άνθρωποι τρέφουν πολλές αυταπάτες για τον γάμο πριν τον δοκιμάσουν οι ίδιοι, ενώ όλες αυτές οι αυταπάτες είναι όμορφες. Οι γυναίκες φαντάζονται πως το άλλο τους μισό θα είναι ο πρίγκιπας του παραμυθιού, ενώ οι άντρες φαντάζονται πως θα παντρευτούν τη Χιονάτη. Οι φαντασιώσεις αυτές δείχνουν πως κάθε άνθρωπος έχει ορισμένες απαιτήσεις από τον γάμο, το δικό του σύνολο αιτημάτων και προτύπων. Παρόλο που στην πονηρή αυτή εποχή, οι άνθρωποι βομβαρδίζονται συνεχώς με διαστρεβλωμένα μηνύματα για τον γάμο, τα οποία δημιουργούν ακόμα περισσότερες απαιτήσεις και δίνουν στους ανθρώπους κάθε λογής φορτία και περίεργες νοοτροπίες, κάθε άνθρωπος που έχει δοκιμάσει τον γάμο γνωρίζει πως, όπως κι αν τον κατανοεί κάποιος, όποια στάση κι αν κρατά προς αυτόν, ο γάμος δεν είναι θέμα ατομικής επιλογής».(«Ο ίδιος ο Θεός, ο μοναδικός Γ΄»).

Τα λόγια του Παντοδύναμου Θεού είναι πραγματικά πρακτικά. Ήμουν γεμάτος φαντασιώσεις σχετικά με τον γάμο και συχνά φανταζόμουν τη μέλλουσα γυναίκα μου, πώς θα ξεκινήσουμε την οικογένειά μας, πώς θα ήταν η ζωή μου όταν θα αποκτούσαμε παιδιά... Πίστευα στην αληθινή αγάπη, παρόλο που πολλοί άνθρωποι λένε πως ο γάμος είναι η ταφόπλακα της αγάπης. Κάποιοι είπαν: «Θα βρω κάποιον που να μου αρέσει». Κάποιοι είπαν: «Θα βρω κάποιον που να του αρέσω». Αλλά εγώ σκεφτόμουν πως ένας καλός γάμος πρέπει να βασίζεται σε αμοιβαία αισθήματα. Αν και δεν εμπειρία από γάμο, πραγματικά είδα πως ο γάμος δεν ήταν στα χέρια μου, και πως δεν μπορούσα να τον κερδίσω μέσα από τις προσπάθειές μου. Ξαφνικά, συνειδητοποίησα πως στην υπόθεση του γάμου μου δεν βασίστηκα ποτέ στον Θεό, δεν προσευχήθηκα ποτέ και ούτε αναζήτησα το θέλημα του Θεού - ήμουν σε λάθος μονοπάτι.

════ ♡♡♡ ════♡♡♡ ═════ ♡♡♡ ════ ♡♡♡

Προτεινόμενα:  Τι είδους βιβλίο είναι η Βίβλος

Γιατί θα πρέπει να πιστεύουμε στον Θεό; Τι είναι η αληθινή πίστη στον Θεό;

© 2018 Αντώνης Ιωάννου. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε