Αφού αφήσαμε πίσω τις φήμες, ο σύζυγός μου κι εγώ βαδίσαμε στον δρόμο της πίστης στον Θεό (I)

2019-03-18

Κίνγκτσιν, Κορέα

Το φθινόπωρο του 2016, μαζί με τον σύζυγό μου, ήρθα στην Κορέα, μια ξένη χώρα για την οποία γνώριζα ελάχιστα. Ένιωθα άβολα γι' αυτό. Τη στιγμή που προσγειωνόταν το αεροπλάνο, βυθίστηκα σε θλίψη. Σκέφτηκα: «Πραγματικά, θα αφήσω όλα εκείνα με τα οποία είμαι εξοικειωμένη και θα ξεκινήσω μια νέα ζωή εδώ;» Κοιτάζοντας εκείνους τους παράξενους δρόμους, τα άγνωστα πρόσωπα και ακούγοντας μια ξένη γλώσσα, μοναξιά γέμιζε την καρδιά μου. Ένιωθα σαν ένα χαμένο παιδί που είχε αφήσει τη μητέρα του και δεν μπορούσε να βρει τον δρόμο του να γυρίσει σπίτι.

Η ζωή στην Κορέα ήταν ανιαρή σαν επαναλαμβανόμενη ιστορία. Κάθε μέρα, το μόνο που έκανα ήταν πλύσιμο, μαγείρεμα, να στείλω την κόρη μου στο νηπιαγωγείο και να πάω να την πάρω, καθώς και να βλέπω τηλεοπτικά δράματα που δεν μπορούσα να καταλάβω μόνη μου. Το να ζω σε μια ξένη χώρα με έκανε να νιώθω κατάθλιψη, απαισιοδοξία και ταραχή. Έγινα οξύθυμη, έβρισκα λάθη στον σύζυγό μου και, μάλιστα, ξεσπούσα τον θυμό μου στην κόρη μου. Νόμιζα ότι ήταν άτακτη και της άρεσε περισσότερο να παίζει από το να μαθαίνει. Όταν πηδούσε γύρω-γύρω μέσα στο σπίτι, πάντα της την έλεγα. Η ευερεθιστότητά μου μετέτρεπε εντελώς το ευγενικό και εκλεπτυσμένο άτομο που ήμουν σε μια παράλογη στρίγγλα. Ο σύζυγος και η κόρη μου έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικοί μπροστά μου μην με εκνευρίσουν και ξεκινήσουν πόλεμο. Τις αμέτρητες εκείνες άγρυπνες νύχτες ήμουν πρόθυμη να αλλάξω, πού ήταν όμως η διέξοδός μου;

Χριστιανή
Χριστιανή

Κατά τύχη, συνάντησα μια αδελφή, μέσω της οποίας γνώρισα την αδελφή Μου. Όταν η αδελφή Μου ανακάλυψε τον πόνο και τη σύγχυσή μου, μου είπε: «Στη ζωή μας, θα συναντήσουμε πολλά απροσδόκητα πράγματα και καταστάσεις. Όλα τα έχει προετοιμάσει και ρυθμίσει ο Δημιουργός. Αφού περάσουμε διάφορες καταστάσεις, οι εμπειρίες μας, οι γνώσεις και οι ικανότητές μας να αντιμετωπίζουμε τη ζωή θα βελτιωθούν και θα συνειδητοποιήσουμε ότι όσα διευθετεί ο Δημιουργός για μας είναι κατάλληλα για μας». Η συναναστροφή της αδελφής Μου έκανε την καρδιά μου να φωτιστεί αμέσως. Στη συνέχεια, η αδελφή Μου και μερικοί άλλοι αδελφοί και αδελφές έγιναν μάρτυρες του έργου του Θεού για μένα. Είπαν ότι για να σώσει την ανθρωπότητα, ο Θεός επιτέλεσε τρία στάδια έργου: στην Εποχή του Νόμου, ο Θεός θέσπισε νόμους για να καθοδηγεί τους αρχαίους πώς να περνούν τη ζωή τους στη γη, διδάσκοντάς τους πώς θα έπρεπε να συμπεριφέρονται, τι είναι αμαρτία, πώς να λατρεύουν τον Θεό και πώς να κάνουν θυσίες. Κατά την ύστερη περίοδο της Εποχής του Νόμου, οι άνθρωποι γίνονταν όλο και πιο διεφθαρμένοι και δεν μπορούσαν πλέον να τηρούν τον νόμο. Για να σώσει την ανθρωπότητα, ο Θεός ενσαρκώθηκε στο πρόσωπο του Κυρίου Ιησού και σταυρώθηκε για την ανθρωπότητα ως προσφορά για την αμαρτία. Εκείνη την εποχή, εάν οι άνθρωποι αποδέχονταν τη σωτηρία του Κυρίου Ιησού και έρχονταν ενώπιόν Του να προσευχηθούν και να μετανοήσουν, λάμβαναν τη χάρη και τις ευλογίες Του. Ωστόσο, η διεφθαρμένη διάθεσή μας είναι βαθιά ριζωμένη: χρειαζόμαστε ο Θεός να επιτελέσει και ένα στάδιο του έργου της κρίσης. Μόνο τότε μπορούν να καθαριστούν οι αμαρτίες μας. Αν και το όνομα και το έργο του Θεού διαφέρουν στα τρία στάδια του έργου του Θεού, όλα αυτά γίνονται από έναν Θεό. Μετά από ένα διάστημα συναντήσεων και συναναστροφής, ήμουν βέβαιη ότι ο Παντοδύναμος Θεός είναι η εμφάνιση του Κυρίου Ιησού. Ανυπομονούσα να πω στον σύζυγό μου τα καλά αυτά νέα.

Ωστόσο, κάτι απροσδόκητο συνέβη. Αφού άκουσε τα νέα, ο σύζυγός μου βρυχήθηκε: «Φτάνει! Σταμάτα! Δεν ξέρεις ότι η Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού είναι αυτή που διώκεται και καταπιέζεται σκληρότερα από το Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα (ΚΚΚ); Δεν έχεις ακούσει για την υπόθεση Τσαογιουάν της 28ης Μαΐου το 2014;» Συγκλονίστηκα από όσα περιέγραψε στη συνέχεια, κούνησα το κεφάλι μου και είπα: «Είναι αδύνατον οι αδελφοί και οι αδελφές στην Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού να κάνουν τέτοια πράγματα. Είμαι σε επαφή μαζί τους εδώ και λίγο καιρό. Έχω δει ότι περνούν μια ζωή ευσέβειας, καμία σχέση με όσα λέγονται στο Διαδίκτυο. Είπε: «Αδύνατον; Πήγαινε ψάξε το στο Μπαϊντού και θα μάθεις αν όσα σου είπα είναι αλήθεια ή ψέματα». Μπερδεύτηκα για λίγο με τις λεπτομερείς περιγραφές του. Το σκέφτηκα για αρκετό διάστημα, έπειτα άρπαξα το χέρι του, τον έκανα να καθίσει και είπα: «Είσαι νοήμων άνθρωπος και ξέρεις κάποια πράγματα. Πρέπει να είμαστε λογικοί όταν ασχολούμαστε με κάποια θέματα και όχι να ακούμε τη μία μόνο πλευρά και να συγχέουμε το κακό με το καλό απλά από φόβο. Η οικογένειά σου πιστεύει στον Κύριο Ιησού, οπότε πρέπει κι εσύ να έχεις κάποια γνώση της Βίβλου. Αναφέρει: "και ο κόσμος όλος εν τω πονηρώ κείται" (1Ιωάν. 5:19). Ο Κύριος Ιησούς είπε επίσης: "Η γενεά αύτη είναι πονηρά·" (Λουκ. 11:29). Στην Εποχή της Χάριτος, για να λυτρώσει την ανθρωπότητα, ο ενσαρκωμένος Κύριος Ιησούς σταυρώθηκε από τη θρησκευτική κοινότητα και τους άρχοντες εκείνης της εποχής. Κατά τις έσχατες ημέρες, ο Παντοδύναμος Θεός, ο οποίος έχει έρθει να εκφράσει την αλήθεια και να επιτελέσει το έργο της κρίσης, καταδικάζεται και αυτός και προσκρούει στην αντίθεση τόσο του θρησκευτικού κόσμου όσο και του καθεστώτος του ΚΚΚ. Απορρίπτεται από την εποχή μας. Η αλήθεια πάντοτε θα απορρίπτεται και θα καταδικάζεται από τον θρησκευτικό κόσμο και τα αθεϊστικά καθεστώτα. Στην πραγματικότητα, κάθε φορά που ο Θεός επιτελεί το έργο Του, διώκεται πάντοτε από τον θρησκευτικό κόσμο και όσους βρίσκονται στην εξουσία, κανείς όμως δεν μπορεί να παρεμποδίσει το έργο του Θεού. Την εποχή που ο Κύριος Ιησούς ήλθε για να εκτελέσει το έργο Του, διώχθηκε και προσέκρουσε στην αντίθεση των αρχιερέων, των γραμματέων, των Φαρισαίων και της ρωμαϊκής κυβέρνησης, όμως το ευαγγέλιο του Κυρίου Ιησού και πάλι εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Σήμερα, μολονότι το ΚΚΚ και ο θρησκευτικός κόσμος έχουν κυκλοφορήσει τόσες πολλές φήμες στο Διαδίκτυο για να επιτεθούν στον Παντοδύναμο Θεό, το ευαγγέλιο της βασιλείας Του εξακολουθεί να εξαπλώνεται γρήγορα. Ό, τι είναι του Θεού θα αυξηθεί, ό,τι είναι του ανθρώπου θα μειωθεί». Ο σύζυγός μου δεν είπε τίποτα, οπότε συνέχισα: «Θυμάσαι τα 'γεγονότα της τετάρτης Ιουνίου', τις διαδηλώσεις υπό την καθοδήγηση των φοιτητών το 1989; Επρόκειτο για πατριωτική δράση των φοιτητών με στόχο την καταπολέμηση της διαφθοράς και την προάσπιση της δημοκρατίας και της ελευθερίας. Ωστόσο, το ΚΚΚ είχε βάλει κάποιους αγνώστους που παρουσιάζονταν ως φοιτητές να παρεισφρήσουν στο πλήθος των διαδηλωτών. Έβαζαν φωτιές, έσπαγαν και λεηλατούσαν πράγματα, ανέτρεπαν ακόμη και στρατιωτικά οχήματα, ώστε να ενταθεί η σύγκρουση. Επιπλέον, το ΚΚΚ χρησιμοποίησε την Κεντρική Τηλεόραση της Κίνας και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για να διαδώσει υπερβολικές αναφορές και να διασπείρει ψευδείς ειδήσεις, παραποιώντας τα περιστατικά ώστε να φαίνονται σαν «φοιτητικές ταραχές» προκειμένου να καταστείλει τη διαδήλωση των φοιτητών και να επιτύχει τους κακούς του στόχους όσον αφορά την εδραίωση της εξουσίας και της δικτατορίας του. Από την ημέρα που το ΚΚΚ ανέλαβε την εξουσία, έχει προβεί σε κάθε είδους απάνθρωπες πράξεις προκειμένου να εδραιώσει τη δεσπόζουσα θέση του. Νομίζω ότι η υπόθεση Τσαογιουάν της 28ης Μαΐου πιθανόν χρησιμοποιείται από το ΚΚΚ για να κατηγορήσει, να παγιδεύσει και να κηλιδώσει την Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού». Ακούγοντάς τα αυτά, ο σύζυγός μου κούνησε το κεφάλι του στωικά και είπε: «Όπως κι αν έχει, δεν μπορείς να πιστεύεις στον Παντοδύναμο Θεό. Σπάσε όλους τους δεσμούς σου μαζί τους από τώρα και στο εξής!» Αρνήθηκα αποφασιστικά και είπα: «Αποκλείεται! Ο Κύριος Ιησούς επέστρεψε. Θα δεχτούμε τη σωτηρία του Θεού». Εξοργίστηκε, τίναξε το χέρι μου από πάνω του και με έδειξε απειλητικά, λέγοντας: «Ξέρεις τι κάνεις; Γιατί δεν μπαίνεις στο Διαδίκτυο να ρίξεις μια ματιά;» Ξέσπασε τότε μεταξύ μας έντονος καυγάς και βγήκε εκτός ελέγχου. Περάσαμε άγρυπνοι τη νύχτα. Κι όμως, αυτό ήταν μόνο η αρχή...

Τις επόμενες μέρες, μιλούσαμε συχνά γι' αυτό, πάντοτε όμως οδηγούσε σε ατέλειωτες διαφωνίες. Μία νύχτα, ο σύζυγός μου ξύπνησε ξαφνικά, πολύ ανήσυχος. Με ξύπνησε από τον βαθύ ύπνο μου και ζήτησε το κινητό μου. Βλέποντας ότι έβαζε στη μαύρη λίστα όλες τις αδελφές από την Εκκλησία του Παντοδύναμου Θεού, έτρεξα κοντά του να του αρπάξω το τηλέφωνο. Τον ρώτησα: «Γιατί το έκανες αυτό; Έχω δικαίωμα να είμαι ελεύθερη!» Άφρισε από θυμό και είπε: «Γιατί το έκανα; Για σένα και γι' αυτήν την οικογένεια! Δεν θα σου επιτρέψω να επικοινωνείς πια μαζί τους. Αν το κάνεις, θα σου σπάσω το τηλέφωνό!» Όταν το άκουσα αυτό, δάκρυα κύλησαν στο πρόσωπό μου. Ένιωσα σαν να είχα πέσει σε άβυσσο. Νιώθοντας πόνο, προσευχήθηκα στον Θεό: Παντοδύναμε Θεέ, αισθάνομαι τόσο δυστυχισμένη. Δεν ξέρω τι να κάνω. Σε παρακαλώ, βοήθησέ με, καθοδήγησέ με και δώσε μου οδηγίες». Από τη μία πλευρά ήταν η αγαπημένη μου οικογένεια, από την άλλη πλευρά ήταν η αλήθεια, η οδός και η ζωή. Πώς να επιλέξω; Η καρδιά μου φαινόταν σαν να υπέφερε στο καθαρτήριο. Θυμήθηκα την εποχή που συνάντησα τον σύζυγό μου, έπειτα που ερωτευτήκαμε και παντρευτήκαμε. Αυτά τα δέκα χρόνια πραγματικά δεν ήταν τόσο εύκολα. Είχαμε αντιπαρέλθει την αντίθεση των γονιών μας και είχαμε ξεπεράσει ένα μεγάλο χάσμα ηλικίας, διαφορές στη νοοτροπία και τον πόνο να ζούμε μακριά, σε διαφορετικές πόλεις. Είχαμε βιώσει όλες αυτές τις δυσκολίες. Θα παίρναμε πραγματικά διαζύγιο λόγω της πίστης μου στον Θεό; Αν γινόταν αυτό, σίγουρα θα πονούσε πολύ την κορούλα μου. Ωστόσο, το να εγκαταλείψω την πίστη μου στον Θεό θα με έκανε να αισθάνομαι λες κι η ζωή μου είχε χάσει την ψυχή της.

Τις επόμενες ημέρες, η πίεση του συζύγου μου μού προκαλούσε μεγάλη αφηρημάδα και κατάθλιψη, οπότε σταμάτησα να πηγαίνω στις συναντήσεις και απέρριπτα τις κλήσεις των αδελφών. Άρχισα να αποφεύγω τα πάντα. Εκείνες τις ημέρες χωρίς Θεό, η ζωή μου ήταν ένα χάος και πέρασα όπως-όπως ολόκληρο τον χειμώνα.

Αναφέρει: "και ο κόσμος όλος εν τω πονηρώ κείται" (1Ιωάν. 5:19).

Προτεινόμενα:  Και τι συμβαίνει με το περιεχόμενο των προσευχών;

© 2018 Αντώνης Ιωάννου. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε