Η υπενθύμιση του Θεού στον άνθρωπο

2020-06-14

Ο Θεός εξυψώνει τους ενδεείς απ' το χώμα,

και οι ταπεινοί εξυψώνονται πολύ.

Με τη σοφία Mου σ' όλες τις μορφές της

θα κυβερνήσω την παγκόσμια εκκλησία,

τους ανθρώπους και τα έθνη.

Όσοι δεν υπάκουαν παλιά

πρέπει τώρα να υπακούσουν.

Όλοι θα 'ναι εντός Μου, όλοι υποταγμένοι.

Έχω μια υπενθύμιση για τον άνθρωπο, έχω μια υπενθύμιση.

Πρέπει ν' αγαπάς, να υποτάσσεσαι, να 'σαι σε σύμπνοια με τη ζωή.

Πάρτε δύναμη ο ένας απ' τον άλλον,

υπηρετείτε αρμονικά, δείξτε ανοχή.

Και τα σχέδια του Σατανά θ' αποτύχουν,

η εκκλησία θα είναι στιβαρή.

Κι έτσι θα γίνει το σχέδιό Μου.

Έχω μια υπενθύμιση για τον άνθρωπο, έχω μια υπενθύμιση.

Αν κι οι λειτουργίες ποικίλλουν, υπάρχει ένα σώμα.

Ο καθένας πρέπει να βάλει τα δυνατά του εκπληρώνοντας το καθήκον του.

Να λάμπει εκπέμποντας το δικό του φως,

να ψάξει την ωριμότητα στη ζωή, κι εγώ θα ικανοποιηθώ.

Μην επιτρέπεις τις παρανοήσεις

και πνευματικά μην παρακμάζεις,

λόγω του ότι κάποιος είναι κάπως,

ή κάνει κάποιο συγκεκριμένο πράγμα.

Στα μάτια Μου είν' ανάρμοστο,

στα μάτια Μου είν' ανάξιο.

Αυτός που πιστεύεις δεν είναι, άραγε, ο Θεός;

Δεν είναι κάποιος άνθρωπος.

Έχω μια υπενθύμιση για τον άνθρωπο.

Έχω μια υπενθύμιση για τον άνθρωπο.

Έχω μια υπενθύμιση για τον άνθρωπο.

από το βιβλίο «Ακολουθήστε τον Αμνό και τραγουδήστε νέα τραγούδια»

© 2018 Αντώνης Ιωάννου. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε