Η δύναμη του λόγου του Θεού βοηθά στη θεραπεία της ασθένειάς μου(2)

2019-10-09

Αναζητώ τις βασικές αιτίες και δεν επιθυμώ πλέον να υποφέρω το μαρτύριο του Σατανά

Κάποτε, σε μια συνάντηση, διηγήθηκα την επώδυνη εμπειρία μου με την ασθένεια τα τελευταία χρόνια. Η αδελφή μου μού διάβασε το ακόλουθο χωρίο του λόγου του Θεού: «Από τότε που ο άνθρωπος είχε τις κοινωνικές επιστήμες, ο νους του ήταν κατειλημμένος από την επιστήμη και την γνώση. Η επιστήμη κι η γνώση έγιναν εργαλεία για την διακυβέρνηση της ανθρωπότητας, και δεν υπήρχε επαρκής χώρος στον άνθρωπο να λατρέψει τον Θεό, αλλά ούτε κι ευνοϊκές συνθήκες για την λατρεία του Θεού. Η θέση του Θεού βυθίστηκε ακόμα πιο κάτω στην καρδιά του ανθρώπου. Ένας κόσμος στην καρδιά του ανθρώπου χωρίς καμιά θέση για τον Θεό είναι σκοτεινός, κενός, χωρίς ελπίδα. Κι έτσι προέκυψαν τόσοι πολλοί κοινωνικοί επιστήμονες, ιστορικοί και πολιτικοί που εκφράζουν θεωρίες κοινωνικής επιστήμης, την θεωρία της ανθρώπινης εξέλιξης, κι άλλες θεωρίες που έρχονται σε σύγκρουση με την αλήθεια ότι ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο, για να γεμίζουν την καρδιά και τον νου του ανθρώπου. Με αυτόν τον τρόπο, αυτοί που πιστεύουν ότι όλα τα δημιούργησε ο Θεός, όλο και λιγοστεύουν, κι αυτοί που πιστεύουν στην θεωρία της εξέλιξης, όλο και αυξάνονται. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν τις καταγραφές του έργου του Θεού και των λόγων Του κατά την διάρκεια της ιστορικής εποχής της Παλαιάς Διαθήκης ως μύθους και θρύλους. Στην καρδιά τους, οι άνθρωποι γίνονται αδιάφοροι ως προς την αξιοπρέπεια και το μεγαλείο του Θεού, στην αρχή ότι ο Θεός υπάρχει και κυριαρχεί έναντι όλων. [...] Η επιστήμη, η γνώση, η ελευθερία, η δημοκρατία, η διασκέδαση, η άνεση, όλα αυτά δεν είναι παρά μόνο προσωρινή ανακούφιση. Ακόμη και με αυτά τα πράγματα, ο άνθρωπος αναπόφευκτα θα αμαρτήσει και θα παραπονιέται για τις αδικίες της κοινωνίας. Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να περιορίσουν την πείνα και την επιθυμία του ανθρώπου για εξερεύνηση. Γιατί ο άνθρωπος φτιάχτηκε από τον Θεό, και οι ανούσιες θυσίες και εξερευνήσεις του ανθρώπου δεν μπορούν παρά να οδηγήσουν σε μεγαλύτερη δυστυχία. Ο άνθρωπος θα ζει σε μια συνεχή κατάσταση φόβου, δεν θα ξέρει πώς να αντιμετωπίζει το μέλλον της ανθρωπότητας ή πώς να αντιμετωπίζει το μονοπάτι μπροστά του. Ο άνθρωπος θα καταλήξει ακόμα να φοβάται την επιστήμη και τη γνώση, και να φοβάται ακόμη περισσότερο το αίσθημα κενού μέσα του».

Όταν τελείωσε, η αδελφή μου κοινώνησε μαζί μας, λέγοντας: «Ο Σατανάς πάντοτε χρησιμοποιεί τη διανοητική γνώση και την επιστήμη για να διαφθείρει τον άνθρωπο, γεμίζοντας το μυαλό του με γελοίες ιδέες, όπως "Ο άνθρωπος εξελίχθηκε από τους πιθήκους," "Όλα τα πράγματα εξελίχθηκαν φυσικά," "Δεν υπάρχει καν Θεός," "Ο άνθρωπος μπορεί να δημιουργήσει //μια ευχάριστη πατρίδα μόνο με τα δικά του χέρια," "Καθενός η μοίρα είναι στα δικά του χέρια," Οι ιδέες αυτές μας κάνουν να χάσουμε την πίστη μας στην ύπαρξη του Θεού και στο γεγονός ότι ο Θεός κυβερνά ολόκληρο το σύμπαν. Ειδικά όταν μαθαίνουμε για τις σημαντικές ανακαλύψεις και προόδους στην αστροναυτική ή την ιατρική, είμαστε ακόμη περισσότερο υποχρεωμένοι να προσκυνήσουμε την επιστήμη και να αρνηθούμε το γεγονός ότι ο Θεός δημιούργησε το σύμπαν και κυβερνά επί των πάντων. Όταν αρρωσταίνουμε από κάθε είδους ασθένειες, δεν αναζητούμε ενεργά τον Θεό, ούτε βασιζόμαστε επάνω Του, αλλά πιστεύουμε και εμπιστευόμαστε πλήρως την επιστήμη και την τεχνολογία θεωρώντας ότι, με δεδομένη την εξαιρετικά προηγμένη κατάσταση της τεχνολογίας, σίγουρα μπορεί να επιλύσει όλα μας προβλήματα. Ακόμη και όταν υποφέρουμε από σοβαρές ασθένειες, δεν φοβόμαστε επειδή είμαστε βέβαιοι για την προηγμένη κατάσταση της επιστήμης. Ωστόσο, στην πραγματικότητα, η ικανότητα αυτών των ειδικών είναι περιορισμένη. Διερευνούν και εξερευνούν μέσα στην κλινική και, κάθε τόσο, ο Θεός τούς δίνει κάποια έμπνευση που τους επιτρέπει να κάνουν επαναστατικές ανακαλύψεις ως προς την ανάπτυξη νέας ιατρικής τεχνολογίας ή φαρμάκων. Ωστόσο, μέχρι σήμερα, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές σύνθετες ασθένειες και σπάνιες αρρώστιες που είναι ανίατες. Ανεξάρτητα από το εάν οι ασθένειες αυτές αντιμετωπίζονται με χειρουργική επέμβαση ή φάρμακα, όλες οι θεραπείες συνοδεύονται από κινδύνους και παρενέργειες και οι γιατροί δεν μπορούν να εγγυηθούν εκατό τοις εκατό ότι όλες αυτές οι θεραπείες θα οδηγήσουν σε πλήρη αποκατάσταση της υγείας. Αντίθετα, η μακροχρόνια υπερβολική χρήση φαρμάκων καταστρέφει τα εσωτερικά όργανα, οδηγώντας σε επιπλοκές και μια σειρά παρενεργειών. Όπως είναι σαφές, η επιστήμη δεν μπορεί να σώσει τη ζωή μας. Η τυφλή μας λατρεία της επιστήμης μάς κάνει απλά και μόνο να αρνηθούμε τον Θεό και την κυριαρχία Του, να αποστασιοποιηθούμε από τη φροντίδα και την προστασία Του και να κατέλθουμε στο σκοτάδι ζώντας χωρίς την παραμικρή ελπίδα. Στην πραγματικότητα, ο Θεός ελέγχει το πεπρωμένο μας. Έχει τον τελευταίο λόγο για το αν θα ζήσουμε ή θα πεθάνουμε. Μόνον ερχόμενοι ενώπιον του Θεού και λατρεύοντάς Τον θα μας δοθεί καλή τύχη. Με την υπερβολική εμπιστοσύνη στην επιστήμη, ουσιαστικά παραδινόμαστε στον Σατανά και θα βασανιζόμαστε από συνεχή φόβο και καταστροφές. Έτσι, όταν θεραπευόμαστε από μια ασθένεια, πρέπει να έχουμε τη σωστή αντίληψη: δεν πρέπει να βασιζόμαστε υπερβολικά ή να λατρεύουμε την επιστήμη. Ο Θεός είναι παντοδύναμος και, υπό την παρουσία Του, ο, τιδήποτε είναι δυνατό. Η μόνη ελπίδα σου για ανακούφιση από τα δεινά είναι να στηρίζεσαι στον Θεό».

Μέσω του λόγου του Θεού και της κοινωνίας της αδελφής μου, συνειδητοποίησα ότι η πηγή των δεινών μου προέρχονταν από την αθεϊστική εκπαίδευση που είχα λάβει από την παιδική ηλικία. Δεν πίστευα στην παντοδύναμη φύση του Θεού αλλά, μάλλον, είχα σε όλο και μεγαλύτερη εκτίμηση την επιστήμη. Πάντοτε πίστευα ότι οι ιατρικώς ταλαντούχοι ειδικοί, οι καθηγητές, η επιστήμη και η τεχνολογία θα θεραπεύσουν τον υπερθυρεοειδισμό μου. Αντίθετα, αφού πήγα σε αμέτρητα νοσοκομεία, συναντώντας αμέτρητους ειδικούς και παίρνοντας φάρμακα για χρόνια, όχι μόνο η κατάστασή μου δεν είχε βελτιωθεί, αλλά και η βαρεία μυασθένειά μου είχε ουσιαστικά επιδεινωθεί, προκαλώντας μου τεράστια ταλαιπωρία. Όλα αυτά ήταν το αποτέλεσμα της πίστης μου στην επιστήμη. Επιπλέον, επειδή είχα σε τόση εκτίμηση την επιστήμη, στις πολλές περιπτώσεις που οι γονείς και η μικρή μου αδελφή προσπάθησαν να μου μεταδώσουν το ευαγγέλιο, αρνήθηκα πεισματικά τη σωτήρια χάρη του Θεού. Τότε συνειδητοποίησα ότι η τυφλή άγνοιά μου οφειλόταν σε μια λανθασμένη θεώρηση της επιστήμης και της γνώσης, η οποία με έκανε να επαναστατώ απέναντι στον Θεό, να μην είμαι πρόθυμη να λάβω τη σωτηρία Του και να υποφέρω από το μαρτύριο και τις ταλαιπωρίες που προκαλεί ο Σατανάς. Αφού το συνειδητοποίησα αυτό, αποφάσισα να μην ζήσω ποτέ ξανά με βάση τις ιδεολογίες και τις φιλοσοφίες του Σατανά.

Διακόπτω τη φαρμακευτική αγωγή μέσω της θαυμαστής ενορχήστρωσης του Θεού: ο Θεός με καθοδήγησε να δω το φως

Ως εκ τούτου, προσευχόμουν καθημερινά στον Θεό και άφησα την ασθένειά μου στα χέρια Του. Λίγους μήνες αργότερα, όταν είχα σχεδόν εγκαταλείψει τα φάρμακα, αντιμετώπισα την ακόλουθη δυσκολία: αφενός ήξερα ότι οι παρενέργειες από τα φάρμακα ήταν πολύ σοβαρές και θα είχαν διαρκείς επιπτώσεις στην υγεία μου, ανησυχούσα όμως ότι εάν σταματήσω να παίρνω τα φάρμακα, τα συμπτώματά μου ενδέχεται να επιδεινωθούν. Προσευχήθηκα στον Θεό λέγοντας: «Θεέ μου! Είσαι ο πανίσχυρος Θεραπευτής, όμως η πίστη μου είναι αδύναμη και φοβάμαι ότι εάν σταματήσω να παίρνω τα φάρμακά μου, θα πρέπει να υπομείνω ακόμη μεγαλύτερα δεινά από αυτήν την ασθένεια. Απλώς δεν γνωρίζω, δεδομένης της σημερινής κατάστασής μου, αν πρέπει να συνεχίσω να παίρνω φάρμακα. Θεέ μου! Σε παρακαλώ, χρησιμοποίησε τους ανθρώπους, τα γεγονότα και τα πράγματα γύρω μου για να με καθοδηγήσεις στον δρόμο μου». Το καταπληκτικό ήταν ότι, δύο εβδομάδες συνεχόμενες, ζήτησα από την κόρη μου να με πάει να πάρω τη συνταγή μου την ημέρα που είχε κενό, αλλά και στις δύο περιπτώσεις έπρεπε ξαφνικά να το ακυρώσει λόγω άλλων υποχρεώσεων. Ως αποτέλεσμα αυτού, χρειάστηκε να χωρίσω τα υπόλοιπα φάρμακά μου στα δύο και στα τέσσερα. Την τρίτη εβδομάδα, ρώτησα και πάλι την κόρη μου αν είχε χρόνο να με πάει να αναπληρώσω τα φάρμακά μου. Απλώς γέλασε και είπε: «Μαμά, μην ανησυχείς, δεν θα τυφλωθείς εάν δεν πάρεις τα φάρμακά σου». Ακούγοντας την κόρη μου να το λέει αυτό, θυμήθηκα ότι κάθε πρόσωπο, γεγονός ή πράγμα που συναντάμε στη ζωή μας εμπεριέχει το θέλημα του Θεού. Στο παρελθόν, κάθε φορά που ζητούσα από την κόρη μου να με πάει να εκτελέσω τη συνταγή μου, με πήγαινε αμέσως. Αυτήν τη φορά ήταν απασχολημένη τρεις εβδομάδες συνέχεια - θα μπορούσε αυτό να οφείλεται στο θέλημα του Θεού; Ίσως ο Θεός μού υπενθύμιζε μέσα από την κόρη μου ότι δεν ήταν ανάγκη να παίρνω φάρμακα;

Αναζητώντας μια απάντηση, θυμήθηκα ένα χωρίο του λόγου του Θεού: «Η πίστη μοιάζει με γέφυρα που αποτελείται από έναν κορμό δέντρου· εκείνοι που προσκολλώνται απελπιστικά στη ζωή, θα δυσκολευτούν να τη διασχίσουν· εκείνοι, ωστόσο, που είναι έτοιμοι να θυσιάσουν τον εαυτό τους, θα περάσουν απέναντι δίχως ανησυχία. Αν ο άνθρωπος κάνει άτολμες και φοβισμένες σκέψεις, τότε ξεγελιέται από τον Σατανά. Φοβάται πως θα διασχίσουμε τη γέφυρα της πίστης για να εισέλθουμε στον Θεό. Ο Σατανάς μηχανεύεται κάθε λογής τρόπο για να μας στείλει τις σκέψεις του· πρέπει πάντοτε να προσευχόμαστε να μας φωτίζει το φως του Θεού και πρέπει πάντοτε να στηριζόμαστε στον Θεό για να μας εξαγνίζει από το δηλητήριο του Σατανά. Πάντοτε θα κάνουμε πράξη στο πνεύμα μας για να έλθουμε κοντά στον Θεό. Θα αφήνουμε τον Θεό να έχει κράτος σε όλο μας το είναι». Ο λόγος του Θεού μού είπε το εξής: η ανησυχία μου ότι διακόπτοντας τα φάρμακά μου θα επιδεινωθεί η κατάστασή μου είναι το αποτέλεσμα τού ότι ο Σατανάς μού στέλνει σκέψεις στο μυαλό για να με ενοχλήσει και να με παρενοχλήσει. Η ζωή μου είναι στα χέρια του Θεού και οφείλω να έχω την πίστη να βασίζομαι σε Αυτόν. Ως εκ τούτου, προσευχήθηκα στον Θεό λέγοντας: «Θεέ μου! Μολονότι η κατάστασή μου δεν έχει επιδεινωθεί αν και παίρνω μικρότερη δόση φαρμάκων αυτές τις λίγες εβδομάδες, εξακολουθώ να μην έχω πίστη σε Σένα και δεν μπορώ να σταματήσω να βασίζομαι στα φάρμακα. Σου ζητώ να μου προσφέρεις πραγματική πίστη και να μου επιτρέψεις να διαβλέψω τα κακόβουλα τεχνάσματα του Σατανά. Εσύ θα αποφασίσεις εάν η κατάστασή μου θα επιδεινωθεί μετά τη διακοπή της φαρμακευτικής αγωγής. Η ζωή και ο θάνατός μου είναι και αυτά στα χέρια Σου. Δεν θέλω πλέον να με ξεγελά και να με βασανίζει η επιστήμη. Πιστεύω ότι μόνον Εσύ έχεις τη δύναμη να κυβερνάς, Σε παρακαλώ καθοδήγησέ με!» Όταν τελείωσα την προσευχή μου, ένιωσα να πατάω γερά στα πόδια μου και ήσυχη. Δεν επέστρεψα για να εκτελέσω τη συνταγή μου.

Αφού σταμάτησα τη φαρμακευτική αγωγή, συνέχισα να ακούω κάθε μέρα τις αναγνώσεις του λόγου του Θεού, τις ηχογραφήσεις των κηρυγμάτων και τους ύμνους. Ανέφερα επίσης τις λεπτομέρειες της ασθένειάς μου στον Θεό στην προσευχή. Ποτέ δεν θα το είχα φανταστεί, αλλά η κατάστασή μου βελτιωνόταν μέρα με την ημέρα. Έξι μήνες αργότερα, ήμουν ικανή να σηκώνω αργά τα βλέφαρά μου και να βλέπω πιο καθαρά. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένη και χαρούμενη. Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα μπορούσα να διαβάζω η ίδια τον λόγο του Θεού και να παρευρίσκομαι μόνη μου σε συναντήσεις με τους αδελφούς και τις αδελφές μου. Μαζί προσευχόμασταν, διαβάζαμε τον λόγο του Θεού και ψάλλαμε προς έπαινό Του. Ήμουν συχνά τόσο συγκινημένη που ξέσπαγα σε δάκρυα. Τελικά κατάφερα να επιστρέψω σε μια κανονική ζωή.

Σήμερα, πλέον, το σώμα μου έχει επιστρέψει πλήρως στο φυσιολογικό. Μπορώ να κάνω κάθε είδους δουλειά, ακόμη και να περπατήσω για τρεις ώρες χωρίς να νιώσω κούραση. Τα μάτια μου έχουν επίσης λίγο-πολύ θεραπευθεί. Όταν οι φίλοι και η οικογένειά μου βλέπουν ότι έχω ανακάμψει από την ασθένειά μου, όλοι λένε ότι πρόκειται για θαύμα. Η πεθερά μου αναφώνησε με έκπληξη: «Ποτέ δεν το φανταζόμουν - μπορείς και πάλι να δεις, τι σπουδαίο!» Αργότερα, έδωσα μαρτυρία στην πεθερά μου για το πώς ο Θεός είχε επιτελέσει ένα θαύμα στο σώμα μου και, ως αποτέλεσμα αυτού, άρχισε να κάνει πράξη την πίστη μαζί μου.

Επανεξετάζοντας αυτόν τον βραχώδη δρόμο προς την ανάκαμψη, σκέφτομαι πώς ο γιατρός εκείνος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ασθένειά μου ήταν ανίατη, ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιώ μακροχρόνια φαρμακευτική αγωγή και ότι μόλις η ασθένεια δεν θα ελεγχόταν καλά, θα οδηγούσε σε παράλυση. Ωστόσο, κατά τρόπο εκπληκτικό, με την προστασία του Θεού μπόρεσα να ανακτήσω την υγεία μου χωρίς να βασίζομαι σε φάρμακα. Επιπλέον, η ενέργεια και η εμφάνισή μου βελτιώνονται συνεχώς και η καρδιά μου είναι γεμάτη χαρά και ειρήνη. Εάν δεν με είχε λυπηθεί ο Θεός και δεν είχε χρησιμοποιήσει τον λόγο Του για να αναστρέψει τις λανθασμένες ιδεολογίες και φιλοσοφίες μου, θα ζούσα ακόμη υπό την κυριαρχία του Σατανά και σε απόλυτη δυστυχία. Η αγάπη του Θεού είναι πέρα ​​από κάθε εκτίμηση - ποτέ δεν θα μπορέσω να Τον ξεπληρώσω πλήρως σε αυτήν τη ζωή. Η μόνη μου επιθυμία είναι να χρησιμοποιήσω τα υπόλοιπα χρόνια μου για να ξεπληρώσω την αγάπη Του εκπληρώνοντας το καθήκον μου.

💕⋰ ⋱💗⋰*⋱🍀⋰ ⋱💗⋰ 🍀⋰ ⋱💗⋰ ⋱🍀⋰*⋱💗⋰ ⋱💕🍀🍀💕⋰ ⋱💗

© 2018 Αντώνης Ιωάννου. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε